Data Science
- Services
- /
- Data Science
Brug Data science og prædiktive modeller til dybe kundeindsigter og forudsigelser
Ved hjælp af statistisk analyse kan du segmentere dine kunder og leads efter både egne 1. partsdata og eksterne 3. partsdata. Få hjælp til at inddele dine kunder i attraktive og homogene segmenter baseret på RFM og persona. Og vil du kunne forudsige konkret kundeadfærd, bliver modellerne bygget ved at bruge AI og machine learning.
Prædiktive modeller
Brug vores erfarne data scientist-team til at udvikle modeller, der ved hjælp af AI og machine learning kan forudsige konkret kundeadfærd som fx konvertering, CLV (customer lifetime value) og churn. Prædiktive modeller er vigtige input til at dosere kommunikation og timing.
Segmentering
Vil du segmentere dine målgrupper? Få hjælp til at målrette dine digitale annoncekampagner, segmentere dine målgrupper og etablere segmenteringsmodeller til dit eget marketing automation- og CRM-system som fx RFM.
Persona
Skab dybere forståelse for dine kunder gennem dataindsigt, der omsættes til kød og blod i form af beskrivende personaer. Udnyt indsigterne til at definere kunderejser og brugertilpasset kommunikation på tværs af platforme og kanaler.
Kunde- og medlemsanalyser
Vil du målrettet hverve nye kunder, udvikle og fastholde kunder og gennemføre effektiv winback? Så kombinér dine egne 1. partsdata med et væld af 3. partsdata som fx demografiske data. Resultatet er en unik indsigt i segmenter og markedspotentiale.
Circlements
Circlements er et helt nyt og banebrydende datakoncept, der direkte kobler ”analoge” postaleadresser (navn, adresse, postnummer og by) til Meta, Google, SnapChat og TikTok. Få mulighed for segmentering og målretning på digitale platforme – uden forudgående permissions.

Martin Pierre Devantier
Client Director, Data & Prediction
Har mere end 35 års erfaring inden for kundeanalyse og målrettet datadrevet markedsføring. Løser opgaver for blandt andet ALKA, Toyota, Red Barnet og Quooker.
Kontakt os og hør mere om datadrevet markedsføring
Ønsker du en uforpligtende snak om jeres muligheder, så er vi altid klar.
Vil Google snart være fortid?
Vil LLM’er snart erstatte Google? Bliv klogere på hvordan sprogmodeller ændrer måden hvorpå brugere søger og interagerer med brands online.
E-handelsanalysen 2025: Når betalte medier koster mere, og konkurrencen spidser til
Hvordan vinder danske webshops i en tid med dyrere annoncer og global konkurrence? Få de vigtigste indsigter fra Dansk Erhvervs E-handelsanalyse 2025.
Google Ads: Vores søgeadfærd har ændret sig. Hvad betyder det for din annoncering?
Søgeadfærden på Google har ændret sig markant. I dag skriver vi hele sætninger og spørgsmål – og det udfordrer den klassiske tilgang til Google Ads. Er din strategi klar til at følge med?