Data Management
- Services
- /
- Data Management
Lad specialister binde dine data sammen
Få succes med CRM og marketing automation gennem større indsigt i dine kunder og leads. Vi bruger en omfattende række af API’er og dataintegrationer til at binde dine data sammen og hjælper dig med at udnytte egne 1. partsdata og eksterne 3. partsdata. Så er du i stand til at skabe Single Customer View i din CDP (Customer Data Platform).
Datavask
Har du de rigtige kunde- og markedsdata i den rette form og kvalitet? En suite af selvbetjeningsplatforme, API’er og fuldautomatiserede master data management-platforme hjælper dig med at holde styr på alt fra praktisk datavask og -validering til et fuldautomatiseret program, der overvåger datakvaliteten.
Databerigelse
Få adgang til nødvendige og relevante data om kunder og leads. En omfattende Data Lake giver dig mulighed for at trække på 3. partsdata som fx fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Via API kan du få data direkte og automatisk ind i din marketing automation-platform, CDP eller i dit Google Analytics-dashboard.
Single Customer View
Ved at skabe et single customer view har du nøglen til samlet viden om kunden. Se, hvordan du professionaliserer og personaliserer marketingindsatsen til unikke kunder og personer på tværs af platforme og kanaler.
Kontakt os nu
Sebastian Ude Jørgensen
Director, Data & tech
sj@ambition.dk
+45 30 34 28 99
Kontakt os for at høre mere om datadreven forretningsudvikling og datadreven markedsføring.
Ønsker du en uforpligtende snak om jeres muligheder, så er vi altid klar til en snak.
Få mere ud af din B2B e-mailmarketing
Med disse råd i tankerne er du godt rustet til at skabe en solid strategi for Black Friday.
Hvordan lærte AI at læse – og hvad betyder det for din markedsføring?
Hvordan lærte AI egentlig at “læse” – og hvad betyder det for din virksomheds markedsføring?
Marketing automation & e-mail: De vigtigste trends i 2025
Med disse råd i tankerne er du godt rustet til at skabe en solid strategi for Black Friday.