Data management
Lad specialister binde dine on- og offline data sammen
Få succes med CRM og Marketing Automation gennem større indsigt i dine kunder og leads. Vi bruger en omfattende række af API’er og dataintegrationer til at binde dine data sammen og hjælper dig med at udnytte egne 1. partsdata og eksterne 3. partsdata. Så er du i stand til at skabe Single Customer View i din DMP (Data Management Platform) eller CDP (Customer Data Platform).
01.
Datavask og kvalitetssikring
Skab høj kvalitet og aktualitet i dine kunde- og markedsdata. Har du de rigtige data i den rette form og kvalitet? En suite af selvbetjeningsplatforme, API’er og fuldautomatiserede master data management-platforme hjælper dig med at holde styr på alt fra praktisk datavask og -validering til et fuldautomatiseret program, der overvåger datakvaliteten.
02.
Databerigelse
Få adgang til nødvendige og relevante data om kunder og leads. En omfattende Data Lake giver dig mulighed for at trække på 3. partsdata som fx fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Via API kan du få data direkte og automatisk ind i din marketing automation-platform, DMP/CDP eller i dit Google Analytics-dashboard.
03.
Single Customer View
Ved at skabe et single customer view har du nøglen til samlet viden om kunden. Se, hvordan du professionaliserer og personaliserer marketingindsatsen til unikke kunder og personer på tværs af platforme og kanaler.
04.
Google Analytics
Få større indsigt i brugernes adfærd. Understøtter dit data-setup forretningen bedst muligt? Vil du gerne kunne måle på, hvor dine brugere kommer fra, hvilken adfærd de har, og hvordan du kan udnytte denne viden? Og vil du have sikkerhed for, at sporingen overholder GDPR?
Kontakt os for at høre mere om datadreven forretningsudvikling og datadreven markedsføring.


Henrik Hobel
Direktør, partner / CTO
Andre services
Vores samlede services hjælper dig med at nå dine mål og indfri dine ambitioner. Vælg fagområde og få det hurtige overblik.
Andet


Ambition vinder 1 guld, 2 sølv og 1 bronze ved ECHO Awards
International ECHO Awards 2022 udløste tirsdag nat hele 4 priser til SEAT og Varelotteriet. Det placerer igen Ambition som det mest vindende danske og nordiske bureau. Vi havde samlet kunder og kundeteams til champagnebrunch tidligt onsdag morgen for at se nattens prisuddeling ved ECHO Awards – den globale marketingpris, der belønner strategi, brug af data, kreativitet og især resultater.


Datastrategien: Det helt afgørende skridt til effektiv marketing automation
Høj datakvalitet i form af samlede, opdaterede, komplette og unikke data er fundamentet for en professionel og personaliseret marketingindsats på tværs af platforme og kanaler. Uden data i den nødvendige form og kvalitet - ingen resultater med marketing automation.