Kreativitet
- Services
- /
- Kreativitet
Vi udvikler prisvindende koncepter og stærke, kreative løsninger.
Viden omsættes til kreativ kommunikation og rammer lige der, hvor den gør en forskel for dine kunder og for dit brand. I et tæt samarbejde med dig udvikler vi prisvindende koncepter og kreative løsninger, der skaber resultater i form af leads, kunder og salg – og flytter holdninger hos målgruppen.
Data og kundeindsigter er altid udgangspunktet for vores kreative processer. Vi har mange års erfaring fra kampagner både for BTC- og BTB-virksomheder for danske og internationale organisationer.
Konceptudvikling
Den kan jeg huske! Den vil jeg ha’! Den fik mig til at handle! Det er præcis det, et kreativt koncept skal kunne. Den overordnede idé skal stå stærkt i din målgruppes bevidsthed uanset kanalmiks. Sammen definerer vi, hvad din kreative løsning skal kunne. Key messaging og key visuals danner fundamentet for et samlet kampagneaftryk både on- og offline – og sikrer, at du når de KPI’er, der bliver sat op for kampagneindsatsen. Det skal kradse i nethinden, flå i følelserne, være relevant, vedkommende og få folk til at agere!
UX-design og kunderejser
Design af digitale kunderejser og et optimalt brugerinterface sikrer, at dine leads og kunder oplever, at dit brand står stærkt i det digitale landskab. Først analyserer vi de kontaktpunkter, du har med dine kunder og leads på tværs af on- og offline-medier. Så designer vi de kunderejser, der passer til dine målgrupper og er med til at øge dine konverteringer. Gennem stærk, sammenhængende og intuitiv kommunikation på tværs af platforme opnår du effektiv konvertering og optimale resultater.
Produktion
Et stærkt koncept fortjener at blive eksekveret sublimt over for din målgruppe. Den kreative løsning gør hele forskellen, når data og indsigter skal omsættes til noget, der rører og motiverer dine kunder. Om det er content til et automation flow, AI-assets eller en leadkampagne, er vores specialister, produktionsfolk og kreative hoveder med til at sikre, at du når dine deadlines. Vi udvikler, producerer og leverer fra øverste hylde!
Video og animation
Levende billeder er skabt til storytelling, der bevæger og motiverer dine kunder. Om det er en reklamefilm til flow-TV eller en animation til Facebook, kan vi udfolde dit brand og ”most wanted action”. Vi laver video i alle niveauer - fra de små setups til SoMe i vores eget inhouse lydstudio til de helt store filmproduktioner. Se vores showreel og bliv inspireret til en dialog om, hvordan vi kan løfte dine resultater gennem video og animation.
Gamification
Profitér af præ-definerede gamification-løsninger eller få en unik kampagne skabt på vores egen platform. Gamification løfter involveringen og engagementet i dit brand og øger sandsynligheden for, at din målgruppe modsvarer ønskede handlinger, triggere og flows. Vi har skabt stærke kreative koncepter og prisvindende kampagner for et hav af førende brands inden for både BTC og BTB. Få kvalificeret din virksomheds datasæt med flere informationer som fx præferencer, husstandens sammensætning og meget andet. Let’s play!
Kontakt os nu
Carsten Maisch Olsen
Creative Director, Partner
cmo@ambition.dk
+45 30 88 10 32
Kontakt os og hør mere om kreative kampagner bygget på dybe dataindsigter.
Ønsker du en uforpligtende snak om hvordan du får succes med med en målbar og kreativ indsats, så er vi altid klar til en dialog.
Andre services
Vores samlede services hjælper dig med at nå dine mål og indfri dine ambitioner. Vælg fagområde og få det hurtige overblik.
Andet
Hvordan lærte AI at læse – og hvad betyder det for din markedsføring?
Hvordan lærte AI egentlig at “læse” – og hvad betyder det for din virksomheds markedsføring?
Nyt fra Meta: Få mere ud af dit marketingbudget med ny målretningsmulighed
Meta introducerer en ny målretningsmulighed, der gør det muligt at optimere kampagner mod inkrementelle konverteringer.
Få visualiseret og beskrevet dine kunder som Persona
Optimer din forretning med persona og forstå dine kunders forskellige behov. Hvor er de væsentlige forskelle mellem jeres kunder – og hvornår siger vi hvad til hvem?