- Forside
- /
- Viden
Lad dig inspirere af vores videnssider, blogindlæg og nyheder om alt fra internationale prisoverrækkelser til tips om Google Ads og datasikkerhed. Vi kan blive ret nørdede – det er passionen for analyse, strategi, kreativitet, marketing automation og media, der driver os.
Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Få AI til at grave guldet frem blandt dine kunder og leads
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.
Tre spændende funktioner i Google Ads du bør kende til
Google Marketing Live: Bliv klogere på tre spændende funktioner, som alle annoncører i Danmark bør kende til.
Har du ambitioner med AI og Machine learning?
Hos os og vores kunder er AI ikke 'den nye dreng i klassen', men en trofast følger vi har med på hele kunderejsen.
Drømmer du om at sende din Shopify-webshop helt til tops på Google?
Download vores dybdegående guide, der trin for trin beskriver metoder og strategier til at styrke din Shopify-webshop gennem søgemaskineoptimering.
Business as usual – men alligevel helt nyt!
Vi har besluttet at opsplitte Nexus Ambition. Vi forsætter vi som Ambition – et prisvindende, digitalt bureau, med fokus på målbare resultater for vores danske og internationale kunder.
TIPS GAMES!
Se hvordan Danske Licens Spil med et helt nyt TIPS spil skaber vilde konverteringer og resultater.
Vinder global pris for bedste integrerede kampagne
Med en dataforstærket hvervekampagne for Sol & Strand strøg Ambition til tops ved årets Global Excellence Awards.
Har I styr på jeres data – efter 1. april?
Tiden løber. Og det er nu, I skal i gang med at tjekke jeres tracking-setup og cookies-håndtering.
Ambition vinder bronze ved DDA
SEAT casen “Hands on the wheel settles the deal” vandt BRONZE i kategorien Data Science. Lige en af de kategorier hvor vi elsker at være med helt fremme i finalen. Sammen med Ambition valgte SEAT at tage en helt ny vej, ved at benytte en kombination af datadrevet modellering, Machine learning, en stærkt 1:1 tilgang via postale udsendelser og e-mailkommunikation, samt en veltilrettelagt digital kampagne der endte med et øget salg på 371 % blandt dem, der havde modtaget en direct mail, i forhold til dem, der var udenfor målgruppen.