- Forside
- /
- Events
Jo mere du ved, jo bedre forudsætninger har du for at skabe resultater med digital markedsføring.
Kommende events
Tidligere events


DataCloud seminar
Deltage i Ambitions kundeevent og få eksklusivt indblik i datamotoren bag prisbelønnede kundecases og viden om, hvordan I med Ambition DataCloud kan skabe lignende resultater.
Gratis seminar: Sådan får du Omni Channel i verdensklasse!
Mange marketeers halter bagefter i forsøget på at skabe den helstøbte kundeoplevelse. Vi kommer på seminaret igennem alle kontaktpunkterne og med afsæt i internationale succeser og prisvindende kampagner fra nogle af de helt store brands, får vi stykket en lærerig formiddag sammen, uanset om det er lavpraktisk sund fornuft eller avancerede tekniske set-up baseret på AI og algoritmer.
Gratis webinar: Sådan skaber du resultater med data
Tiden efter tredjepartscookies: Forstå hvorfor og hvordan dine egne førstepartsdata og fysiske tredjepartsdata bliver nøglen til succes i fremtiden.
Gratis webinar: Skab resultater i verdensklasse med data, teknologi og kreativitet - BTB
Ambition afholder webinar målrettet BTB marketingspecialister med fokus på brug af data i BTB markedsføring.
Gratis webinar: Skab resultater i verdensklasse med data, teknologi og kreativitet - BTC
Ambition afholder webinar målrettet BTC marketingspecialister med fokus på brug af data i BTC markedsføring. Sammen med Berit Grant Larsen fra Fibia løfter vi sløret for hvordan at data skabte fundamentet for deres prisvindende kampagner.
Gratis seminar: Derfor fejler din e-mail marketing – og derfor får du 4 veje til at lykkes
Glæd dig til at tanke ny inspiration fra awardvindende cases, best practise eksempler, adfærdspsykologiske fif, en 4-trins gør-det-selv-guide og et internationalt e-mailprogram, der med hjælp fra kunstig intelligens mangedoblede Hunkemöllers lingerisalg.
Gratis webinar: Er bæredygtighed afgørende for dine kunders indkøbssted og produkter?
Deltag og lær den bæredygtighedsorienterede forbruger at kende. Få samtidig viden om, hvordan du kan identificere profilen i jeres egne data.
Gratis webinar: Er bæredygtighed afgørende for dine kunders indkøbssted og produkter?
Deltag og lær den bæredygtighedsorienterede forbruger at kende. Få samtidig viden om, hvordan du kan identificere profilen i jeres egne data.
Gratis webinar: Vin, delikatesser og kundedata – Løgismoses implementering af segmenteringsmodellen RFM
Hør hvordan Løgismoses brug af kundedata og segmentering har identificeret spændende kundesegmenter og skabt dokumenterede succes-cases.
Customer Data Platform – Forstå værdien af en CDP – Sådan skaber du succes med automatisering af data i Marketing Automation
Få indblik i CDP’en og hvordan den kan hjælpe med automatisering og bedre udnyttelse af dine data til marketing-formål.
Gratis webinar: Google Analytics 4 – lær at sætte nye standarder for web tracking
Få et indblik i en af de største nyheder om Google Analytics nogensinde, der med en banebrydende tilgang, Machine Learning og øget prædiktion sætter nye standarder for web tracking.
Gratis webinar: Sådan tredoblede vi salget på 13 uger
Sådan gør du også teknologi og strategi til operationelle medspillere i hvert eneste kontaktpunkt.
Gratis webinar: Dybe kundeindsigter som løftestang for resultater
Relevans er nøglen til resultater. Det gode købmandskab er i højsædet. Som forbruger forventer vi at blive mødt af kommunikation, kampagner og tilbud, der er relevante og målrettede. Og naturligvis på tværs af medier på hele kunderejsen. Uanset, om vi køber første gang eller er loyal kernekunde.
Gratis webinar: Få dine webshopkunder til at købe igen via automatiserede og segmenterede indsatser
En simpel segmenteringsmodel krydret med viden om dine brugere er kernen i et setup, der booster salget til tidligere kunder. RFM-modellen giver gode grupperinger af dine kunder, så du kan målrette relevant annoncering. Hør mere om dette, samt hvilket tech setup, der kan gøre det hele automatiseret.
Gratis webinar: Machine Learning og prædiktive modeller giver unikke salgsmuligheder - og nye vinkler på målretning og relevans
Du ved, at de bedste resultater hænger tæt sammen med evnen til at påvirke kunder, emner og leads med målrettede budskaber og perfekt timing. På webinaret stiller vi skarpt på, hvordan du får succes med at anvende prædiktive modeller til forudsigelse af konkret kundeadfærd.
Gratis webinar: Dybe kundeindsigter som løftestang for resultater
Relevans er nøglen til resultater. Det gode købmandskab er i højsædet. Som forbruger forventer vi at blive mødt af kommunikation, kampagner og tilbud, der er relevante og målrettede. Og naturligvis på tværs af medier på hele kunderejsen. Uanset, om vi køber første gang eller er loyal kernekunde.
Gratis morgenseminar: Vejen til nye B2B kunder - effektiv og præcis B2B onlinemarkedsføring baseret på dataprofilering & IP targeting!
Tiden med usikkerhed om valg af medier og spildte annoncekroner er forbi. Data og teknologi gør det i dag muligt at komme i kontakt med din målgruppe langt mere effektivt end tidligere. Introduktionen af IP-targeting betyder nemlig, at du kan arbejde account based med din onlinemarkedsføring.


Gratis morgenseminar: Klar til 2020 med update på digital marketingjura! - Januar
Vi gentager succesen fra november måned, hvor seminaret trak fulde huse! Nåede du ikke at være med, har du chancen nu! Er du helt opdateret på de seneste regler og love, som påvirker digital markedsføring? Hvad betyder fx EU-domstolens nylige cookie-afgørelse?


Gratis morgenseminar: Klar til 2020 med update på digital marketingjura!
Er du helt opdateret på de seneste regler og love, som påvirker digital markedsføring? Hvad betyder fx EU-domstolens nylige cookie-afgørelse? Bliv klar til 2020 med en hurtig update på de sidste nyheder og afgørelser, som ruster dig til compliant og resultatskabende markedsføring i det kommende år.


Gratis morgenseminar: Skab resultater med Google Display og YouTube
Er Google Display og YouTube andet og mere end awareness medier? Kan disse medieplatforme give målbar effekt på bundlinjen? Svaret er JA! Deltag på seminaret og få konkrete input til, hvordan du arbejder med målgrupper og skaber resultater med Google Display og YouTube-annoncering. Du får ny viden og konkrete tips og tricks klar til at tage i brug bagefter.