Web Analytics

Web analytics-bureau til korrekt sporing af brugerinteraktion på jeres website

For os er data den største fællesnævner på tværs af alle vores indsatser hos Ambition. Det er data der giver os indsigter i performance fra de digitale kanaler, øger forretningsforståelsen og forretningens udvikling.

Hvorfor Ambition er den rette samarbejdspartner?

Vi har eksperter med mere end 15 års erfaring i performance marketing og web analytics. Det sikrer dig et solidt setup med høj datakvalitet og at du får det maksimale ud af jeres marketingindsatser.

1
Know-how
Med flere hundrede opsætninger af GA4, Matomo, Piwik og server-side setups, har vi den fornødne erfaring til at få jeres setup i mål og kender til de udfordringer, der kan være på vejen derhen.
2
Stærk forretningsforståelse
Om det er komplekse lead-gen setups eller blot er korrekt ecommerce-tracking, så har vi kompetencerne til at udvikle det ideelle tracking-setup til jeres virksomhed eller organisation.
3
Nyeste viden
Fra knastør cookie-politik til udnyttelse af AI-marketing flows, så søger vi altid den bedste løsning og holder os løbende ajour med udviklingen indenfor lovgivning og teknologi.

Vores tilgang viser din fremgang

Analytics begrebet dækker over en række opsætninger og indsigter, som kan gøres på de digitale platforme bl.a.: Web analytics tracking, dashboards, dataflows, databerigelse og sammenkøring af data.

Med de løbende indskærpelser indenfor privatlivspolitikker, persondatapolitik, samtykkeerklæringer mm., er det vigtigt at vide hvad man kan og må med data, i særdeleshed når vi snakker 1. og 3. partsdata – og herunder berigelsen til markedsføringsbrug.

Vi er data- og talnørder, men er forstående for, hvis I ikke er

Dan Dowaji

Senior Consultant, Web Analytics

Google Analytics Certified-badge

GA4, Matomo og Piwik

Er nogle af de forskellige platforme vi arbejder med. Uanset hvilket web analytics-system du har eller vil have implementeret, er vi eksperter på området, om end det er rådgivning til valg af system, opsætning eller analyse.

Server-side tracking

Det bedste tracking-setup får man i dag ved udnyttelse af server-side tracking og de tilgængelige konverterings API’er. Det dækker flere discipliner og mulighederne er mange. Vi rådgiver, inspirerer og implementerer gerne, så I får en helt skarp opsætning.

Dashboards og automatiske rapporter

Med udgangspunkt i jeres ønsker og behov for visualisering af jeres forretning, udarbejder vi et dashboard eller automatiske rapporter til jer. Med data fra marketingplatformene, web analytics-system, automation-systemer, CRM-system, m.fl., kan en visualisering give jer det holistiske overblik over jeres forretning.

Udnyttelse af 1. og 3. partsdata

For os er korrekt og segmenteret data altafgørende for god markedsføring. Ved at kombinere jeres egne 1. partsdata med relevante 3. partsdata kan vi skabe et mere nuanceret og handlingsorienteret datagrundlag. Det giver mulighed for præcise målgruppesegmenter, personaliseret kommunikation og en stærkere kobling mellem marketingindsats og forretningsresultater.

Kunder, der elsker målbare øjeblikke

Albatros-logo
Alka-logo
Amnesty International-logo
Andel Energi-logo
Børnecancerfonden-logo
Danske Spil-logo
Essity-logo
Falck-logo
Fibia-logo
PROSA-logo
Scleroseforeningen-logo
Sol og Strand-logo
Super Dæk Service-logo
Syngenta-logo
Telenor-logo
Toyota-logo
Zyxel Communications-logo
Ældre Sagen-logo
Grethe Fugleholm Berg

Grethe Fugleholm Berg

CCO / Client Director, Partner

gfb@ambition.dk
+45 26 16 10 35

Kontakt os og få mere forretning ud af dit marketingbudget

Ønsker du en uforpligtende snak om jeres muligheder, så er vi altid klar.

Ambition-logo