Analytics

Hvad er dine indsatser værd, hvis du ikke kan se hvilken værdi det skaber?

For os er data den største fællesnævner på tværs af alle vores indsatser hos Ambition. Det er data der giver os indsigter i performance fra de digitale kanaler, øger forretningsforståelsen og forretningens udvikling.

Hvorfor Ambition er den rette samarbejdspartner

Vi har eksperter med mere end 15 års erfaring i Performance marketing og analyse af data. Det sikrer dig høj datakvalitet i alle vores indsatser.

1
Mere end 15 års erfaring: Data og analyse har været en stor del af vores dna siden begyndelsen. For os er et godt datagrundlag et stærkt fundament til succes for vores kunder.
2
Stærk forretningsforståelse: Med stor erfaring fra betalt annoncering, SEO og CRO arbejde, er vores forretningsforståelse både stærk og holistisk, så små faldgruber og uløst potentiale belyses og kan udnyttes effektivt.
3
Videndeling: Med faste undervisningstimer på bl.a. Teknologisk Institut og utallige afholdelser af workshops, har vi bidraget til større forståelse af optimal udnyttelse af data. Viden som vi også gerne deler med dig.
4
Datakilder, integrationssystemer og implementering: Med kunder som bl.a. Visma Dataløn, Sol og Strand og TENA, har vi erfaring med implementering af både store og mindre systemer. Vi har også en løsning, der kan tilpasses din forretning.

Vores tilgang viser din fremgang

Analytics begrebet dækker over en række opsætninger og indsigter, som kan gøres på de digitale platforme bl.a.: Web analytics tracking, dashboards, dataflows, databerigelse og sammenkøring af data.

Med de løbende indskærpelser indenfor privatlivspolitikker, persondatapolitik, samtykkeerklæringer mm., er det vigtigt at vide hvad man kan og må med data, i særdeleshed når vi snakker 1. og 3. partsdata – og herunder berigelsen til markedsføringsbrug.

Vi er data- og talnørder, men er forstående for, hvis I ikke er.

Dan Dowaji

Senior Consultant, Web Analytics

Har bl.a. løst opgaver for SOS Børnebyerne, Løgismose, CA akasse og Nettoparts

GA4, Matomo og Piwik

Er nogle af forskellige værktøjer vi arbejder med, der alle har til formål at vise brugerens adfærd på dit website. Uanset hvilket Web analytics system du har eller vil have implementeret, er vi eksperter på området om end det er rådgivning til valg af system, opsætning eller analyse.

Tracking

Sporing af brugernes adfærd giver de nødvendige indsigter, så rigtige beslutninger kan træffes. Vi anvender tidssvarende teknologier som server-side tracking, tag management, Stape.io så du er sikret høj datakvalitet.

Dashboards

Med udgangspunkt i jeres ønsker og behov for visualisering af jeres forretning, udarbejder vi et dashboard til jer. Med data fra de digitale platforme, analytics, marketing automation, CRM system m.fl. kan en visualisering give jer det holistiske overblik over jeres forretning – dette laves i online version i Google Looker Studio.

1.og 3. partsdata

For os er data altafgørende for god markedsføring. En ting er indsigter i data som vi selv genererer med indsatserne, men en anden ting er anvendelsen af data til indsatserne. Vi kan rådgive og forbedre dine dataflow-udfordringer, så du kan begynde at anvende dine egne kundedata til annoncering.

Kunder, der elsker målbare øjeblikke

Kontakt os nu

Grethe Fugleholm Berg

CCO / Client director, partner

gfb@ambition.dk
+45 26 16 10 35

Kontakt os og få mere forretning ud af dit marketingbudget.

Ønsker du en uforpligtende snak om jeres muligheder, så er vi altid klar til en snak.