Viden

  1. Viden
  2. /
  3. Page 3

Lad dig inspirere af vores viden om AI, datasikkerhed, hacks om adfærd og meget mere. Det bliver til en hel del, så bær over med os. Det er vores måde at vise, at vi brænder for at skabe målbare øjeblikke. Både for dig og sammen med dig.

We create measurable moments
Derfor fejler din e-mail marketing

Derfor fejler din e-mail marketing

Spænd selen og tag på rejse i og omkring e-mailkanalen. Så får du mine 4 bud på, hvordan din vej til at lykkes handler om meget andet end relevans, åbnings- og klikrater. Du kommer også med til ringside og kampen mellem homo sapiens og guldfisk, du får links til vindercases og bliver klogere på den menneskelige adfærd.

SĂĄdan bruger du machine learning til at komme foran dine kunder og dit marked

SĂĄdan bruger du machine learning til at komme foran dine kunder og dit marked

Inden for salg og marketing er prædiktive modeller en effektiv mĂĄde at komme foran sine kunder og sit marked pĂĄ. Modellerne forudsiger og sandsynliggør ved hjælp af machine learning en eller flere potentielle handlinger – og gør det muligt at agere mĂĄlrettet, fokuseret og ikke mindst i god (eller rette) tid.

Hvad er Google Consent Mode?

Hvad er Google Consent Mode?

Google Consent mode gør det muligt at sende anonymiseret data til eksempelvis Google Ads og Analytics uden brug af cookies, så vi igen kan få overblik over site performance.

Det skal du have for øje når du vælger Marketing Automation system

Det skal du have for øje når du vælger Marketing Automation system

Der findes et hav af forskellige Marketing Automation systemer, og som virksomhed kan det være svært at overskue, hvad man skal kigge efter, når man skal investere i en ny platform. Med det brede udvalg af forskellige Marketing Automation platforme er det derfor vigtigt, at man er bevidst om sine behov og eventuelle krav, inden man beslutter sig for hvilken platform, man vil investere i.

Hvad er Discovery ads?

Hvad er Discovery ads?

Discovery ads er et format, der udspringer sig fra display-familien i Google ads. Discovery ads er baseret på intent og har til formål at inspirere brugeren, med fokus på at øge salget.

Google Analytics 4 – få webinar, setup, rapporter og guide her

Google Analytics 4 – få webinar, setup, rapporter og guide her

Tirsdag d. 9. februar 2021 afholdt vi webinar om Google Analytics 4, og her i dette indlæg finder du både optagelse af webinaret, relevante links og spørgsmål fra deltagerne, med svar fra os. Vær obs på at svarene er med udgangspunkt i situationen i februar 2021, og kan således have ændret sig, når du læser dette.

ECHO Awards 2021: Juryrunde #1 er i gang – og Ambition er med igen

ECHO Awards 2021: Juryrunde #1 er i gang – og Ambition er med igen

ANA International ECHO Awards er en global marketingpris, der belønner strategi, brug af data, kreativitet og især resultater. Prisen uddeles af Association of National Advertisers i USA og har fokus på målbare løsninger, der løser udfordringer som brand- og marketingfolk står overfor hver dag – over hele verden.

AEA 2020: For andet år i træk er Ambition en del af det fine selskab

AEA 2020: For andet år i træk er Ambition en del af det fine selskab

Vi kan sammen med 20 annoncører og 16 bureauer glæde os over at have fundet vej til finalen ved ĂĄrets Advertising Effectiveness Award (AEA). Sammen med Ældre Sagen har vi indstillet vores case “Blev du overrasket?” – og igen har vi været sĂĄ heldige og dygtige, at vi er kommet gennem nĂĄleøjet og pĂĄ shortlisten.

Dynamisk remarketing

Dynamisk remarketing

Nogle gange skal kunder fristes lidt mere… Du kender måske til Googles Shopping/PLA-kampagner i AdWords. De små billedannoncer du oftest ser ude i højre side på Google. Men er du klar over, at du også kan få vist dine varer dynamisk på Display-netværket?

Ny hjemmeside? Kom sikkert i mĂĄl!

Ny hjemmeside? Kom sikkert i mĂĄl!

Skal du have ny hjemmeside? Uanset om du overvejer en ny hjemmeside (eller om beslutningen allerede er taget), kan du muligvis få gavn af at læse dette blogindlæg.

Ræk ud og hør mere om, hvordan data og målbare øjeblikke kan gøre en forskel for din virksomhed

Kiki Andersen

Kunder, der elsker målbare øjeblikke

Albatros-logo
Alka-logo
Amnesty International-logo
Andel Energi-logo
Børnecancerfonden-logo
Danske Spil-logo
Essity-logo
Falck-logo
Fibia-logo
PROSA-logo
Scleroseforeningen-logo
Sol og Strand-logo
Super Dæk Service-logo
Syngenta-logo
Telenor-logo
Toyota-logo
Zyxel Communications-logo
Ældre Sagen-logo