Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Jeg deltager sammen med vores head of automation Matias Valentin. Her er vi 500 dommere fra mere end 20 lande, som hver især har fået tildelt en række kategorier og kampagner, som vi skal give score i tre parametre; strategi, kreativitet og resultater. Når ”gong-gongen” lyder mandag kl. 18.00 i uge 4 er det slut. Og så har vi fundet de mest konkurrencedygtige bidrag, der bliver sendt videre til Round #2 – shortlist og til sidst finalerunden!
Normalt samles juryen til Round #2 i New York for at finde årets finalister. Her ses Jeppe Berggreen til venstre i gang med det inspirerende arbejde ved en tidligere lejlighed.
I Round #2 er det 100 udvalgte dommere fra hele verden der skal skabe årets shortlist over de bedste kampagner og her deltager direktør Jeppe Berggreen. Dommerne skal i hver kategori stemme på de kampagner, der fortjener at få æren og ikke mindst en ECHO af guld, sølv eller bronze. Årets vinderne 2021 vil blive offentliggjort den 15. april. Priserne uddeles normalt i forbindelse med den store konference om data driven marketing, som var planlagt til at blive afholdt i Florida, men som i år bliver et online event.
Vi glæder os over at være med i det spændende og inspirerende arbejde med at se og score de bedste og mest nyskabende cases fra hele verden. Normalt er Danmark stærkt repræsenteret i finalefeltet. Ambition har stolte traditioner og har vundet ECHO’s i både guld, sølv og bronze mange gange og senest i februar 2020. Og ja tak, vi er forhåbentlig også med på årets shortlist (dont’t jinx it) og med helt fremme, når der skal battles om de eftertragtede ECHO Awards 2021.
Ambition vandt 3 ECHO’s i 2020 for Amnesty International kampagnen Free or Persecuted. Carsten og Jeppe var med i Florida for at tage imod priserne.
Se mange af de forskellige cases vi har vundet priser med og bliv inspireret her.
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.