Viden, der er klar til at blive delt
- Viden
Lad dig inspirere af vores viden om AI, datasikkerhed, hacks om adfærd og meget mere. Det bliver til en hel del, så bær over med os. Det er vores måde at vise, at vi brænder for at skabe målbare øjeblikke. Både for dig og sammen med dig.
Verdensmesterskabet i data driven marketing set indefra
“Update from Orlando” hvor Ambitions Jeppe Berggreen og kreative direktør Carsten Maisch Olsen deltog i festlighederne til ECHO Awards 2020. Læs her hvordan Carsten oplevede det hele.
Ambition vinder guld, sølv og bronze ved 2020 ECHO Awards
Årets ECHO Awards udløste en sand gaveregn over Ambition og Amnesty International. Den datadrevne kampagne FRI ELLER FORFULGT, vandt guld i kategorien Data-inspired Insight, sølv i kategorien Not for Profit og bronze i kategorien Low Cost.
Ambition overtager nordisk del af børsnoteret franskejet bureau
Ambition overtager den nordiske del af det børsnoterede, franskejede bureau Artefact. Aktiviteterne omfatter ca. 20 medarbejdere og en række strategisk vigtige kunder.
Få styr på dit Google Merchant Center
Merchant Center er nøglen til billedannoncer på Google, og som du sikkert har set, har Google tilføjet nogle nye typer annoncer.
MyImage 2020 – Ambition bedst til at skabe resultater og benytte data
MyImage analysen har i år besvarelser fra 863 marketingansvarlige i hele Danmark. Heraf er der 29 af vores kunder i Ambition, som har deltaget, men vi ved ikke hvilke. Så det er derfor med stor taknemmelighed til den brede gruppe af marketingansvarlige i Danmark, at vi modtager den flotte bedømmelse.
Programmatic er ikke længere nok
Data og teknologi giver mulighed for at lave den mest helstøbte resultatskabende markedsføring, men det er langt fra i sig selv kvalificerende, at data er anvendt i styring af målretning på tværs af digitale medier.
Søgeannoncer på Google – Nu med tilknytningsbaseret interesse målretning!
Denne artikel er interessant for dig, hvis du leder efter nye kunder, som du mangler at nå tidligt i kunderejsen. Målret dine søgekampagner efter dine kunders tilknytning til et emne eller interesse.
Linkbuilding
Hos Ambition elsker vi søgemaskineoptimering og de ting, det indebærer. Intelligent brug af data og forståelse for vores kunders forretning omslutter alt, hvad vi gør inden for vores arbejde med SEO og herunder linkbuilding.
EU strammer kravene til indsamling af cookies
EU-domstolen har afsagt en ny dom, hvor de sidestiller indsamling af cookies med e-mail permission. Vores erfaring fra kunder, som allerede arbejder efter et sådan regelsæt, er, at max 50-60% af brugerne kommer til at acceptere cookies. Og det kommer til at få stor betydning for den måde, Ambitions kunder normalt arbejder på.
BrightonSEO SEP 2019 – Takeaways
Ambition var til dette års BrighthonSEO. Der var flere spor/scener, hvor eksperter delte ud af sin viden.
Implementer sæsonbud i dine Google Ads-kampagner
Vi har vidst det siden maj, hvor vores Head of Paid Search deltog i Google Marketing Live i San Francisco. Men det er først nu, at Google har rullet denne smarte nye funktion ud i Google Ads-interfacet. Sæsonbetonede justeringer hedder funktionen på dansk – og hvad den kan, beskriver vi nedenfor.
Hvordan skriver man gode hjemmesidetekster?
Hjemmesidetekster adskiller sig fra de tekster, du skriver til offline-medier. Det skyldes, at der er kommet en ekstra spiller ind i billedet, du skal tage højde for – nemlig Google! Du bliver nødt til at indtænke Google i dit arbejde med hjemmesidetekster. Kun sådan kan dine tekster få gode placeringer i Googles indeks.
Kontakt os nu
Ræk ud og hør mere om, hvordan data og målbare øjeblikke kan gøre en forskel for din virksomhed.

Ambition ledelsesteam: Kiki Andersen, Sebastian Ude Jørgensen, Grethe Fugleholm Berg og Jeppe Berggreen / CEO.

















