Data Management
- Services
- /
- Data Management
Lad specialister binde dine data sammen
Få succes med CRM og marketing automation gennem større indsigt i dine kunder og leads. Vi bruger en omfattende række af API’er og dataintegrationer til at binde dine data sammen og hjælper dig med at udnytte egne 1. partsdata og eksterne 3. partsdata. Så er du i stand til at skabe Single Customer View i din CDP (Customer Data Platform).
Datavask
Har du de rigtige kunde- og markedsdata i den rette form og kvalitet? En suite af selvbetjeningsplatforme, API’er og fuldautomatiserede master data management-platforme hjælper dig med at holde styr på alt fra praktisk datavask og -validering til et fuldautomatiseret program, der overvåger datakvaliteten.
Databerigelse
Få adgang til nødvendige og relevante data om kunder og leads. En omfattende Data Lake giver dig mulighed for at trække på 3. partsdata som fx fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Via API kan du få data direkte og automatisk ind i din marketing automation-platform, CDP eller i dit Google Analytics-dashboard.
Få adgang til nødvendige og relevante data om kunder og leads. En omfattende Data Lake giver dig mulighed for at trække på 3. partsdata som fx fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Via API kan du få data direkte og automatisk ind i din marketing automation-platform, CDP eller i dit Google Analytics-dashboard.
Single Customer View
Ved at skabe et single customer view har du nøglen til samlet viden om kunden. Se, hvordan du professionaliserer og personaliserer marketingindsatsen til unikke kunder og personer på tværs af platforme og kanaler.

Kontakt os for at høre mere om datadrevet forretningsudvikling og markedsføring
Ønsker du en uforpligtende snak om jeres muligheder, så er vi altid klar.
Vil Google snart være fortid?
Vil LLM’er snart erstatte Google? Bliv klogere på hvordan sprogmodeller ændrer måden hvorpå brugere søger og interagerer med brands online.
E-handelsanalysen 2025: Når betalte medier koster mere, og konkurrencen spidser til
Hvordan vinder danske webshops i en tid med dyrere annoncer og global konkurrence? Få de vigtigste indsigter fra Dansk Erhvervs E-handelsanalyse 2025.
Google Ads: Vores søgeadfærd har ændret sig. Hvad betyder det for din annoncering?
Søgeadfærden på Google har ændret sig markant. I dag skriver vi hele sætninger og spørgsmål – og det udfordrer den klassiske tilgang til Google Ads. Er din strategi klar til at følge med?