Data Management

  1. Services
  2. /
  3. Data Management

Lad specialister binde dine data sammen

Få succes med CRM og marketing automation gennem større indsigt i dine kunder og leads. Vi bruger en omfattende række af API’er og dataintegrationer til at binde dine data sammen og hjælper dig med at udnytte egne 1. partsdata og eksterne 3. partsdata. Så er du i stand til at skabe Single Customer View i din CDP (Customer Data Platform).

Datavask

Har du de rigtige kunde- og markedsdata i den rette form og kvalitet? En suite af selvbetjeningsplatforme, API’er og fuldautomatiserede master data management-platforme hjælper dig med at holde styr på alt fra praktisk datavask og -validering til et fuldautomatiseret program, der overvåger datakvaliteten.

Databerigelse

Få adgang til nødvendige og relevante data om kunder og leads. En omfattende Data Lake giver dig mulighed for at trække på 3. partsdata som fx fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Via API kan du få data direkte og automatisk ind i din marketing automation-platform, CDP eller i dit Google Analytics-dashboard.

Få adgang til nødvendige og relevante data om kunder og leads. En omfattende Data Lake giver dig mulighed for at trække på 3. partsdata som fx fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Via API kan du få data direkte og automatisk ind i din marketing automation-platform, CDP eller i dit Google Analytics-dashboard.

Single Customer View

Ved at skabe et single customer view har du nøglen til samlet viden om kunden. Se, hvordan du professionaliserer og personaliserer marketingindsatsen til unikke kunder og personer på tværs af platforme og kanaler.

Martin Pierre Devantier

Martin Pierre Devantier

Client Director, Data & Prediction

mpd@ambition.dk
+45 26 31 10 40

Kontakt os for at høre mere om datadrevet forretningsudvikling og markedsføring

Ønsker du en uforpligtende snak om jeres muligheder, så er vi altid klar.

Andet

Vil Google snart være fortid?

Vil Google snart være fortid?

Vil LLM’er snart erstatte Google? Bliv klogere på hvordan sprogmodeller ændrer måden hvorpå brugere søger og interagerer med brands online.