Data science

  1. Forside
  2. /
  3. Services
  4. /
  5. Data science

Brug Data science og prædiktive modeller til dybe kundeindsigter og forudsigelser

Ved hjælp af statistisk analyse kan du segmentere dine kunder og leads efter både egne 1. partsdata og eksterne 3. partsdata. Få hjælp til at inddele dine kunder i attraktive og homogene segmenter baseret på RFM, persona og Mosaic. Og vil du kunne forudsige konkret kundeadfærd, bliver modellerne bygget ved at bruge AI og machine learning.

01.

Prædiktive modeller

Brug vores erfarne data scientist-team til at udvikle prædiktive modeller. Ved hjælp af AI og machine learning kan du forudsige konkret kundeadfærd som fx konvertering, CLV (customer lifetime value) og churn.

02.

Segmentering

Vil du segmentere dine målgrupper til direct mail eller TM? Få hjælp til at målrette dine digitale annoncekampagner, segmentere dine målgrupper til direct mail eller TM – og etablere segmenteringsmodeller til dit eget marketing automation- og CRM-system som fx RFM.

03.

Mosaic og persona

Skab dybere forståelse for dine kunder gennem dataindsigt, der omsættes til kød og blod i form af beskrivende personaer. Udnyt indsigterne til at definere kunderejser og brugertilpasset kommunikation – på tværs af platforme og kanaler. Kom tættere på de to metoder vi arbejder med: Mosaic og skræddersyet persona.

04.

Kundeanalyser

Få dybe indsigter i dine segmenter og dit markedspotentiale. Vil du målrettet hverve nye kunder, udvikle og fastholde kunder og gennemføre effektiv winback? Så kombinér dine egne 1. partsdata med et væld af 3. partsdata som fx demografiske data. Resultatet er en unik indsigt i segmenter og markedspotentiale.

Kontakt os for at høre mere om datadreven forretningsudvikling og datadreven markedsføring.

Henrik Hobel

Direktør, partner / CTO

Partnere

Andre services

Vores samlede services hjælper dig med at nå dine mål og indfri dine ambitioner. Vælg fagområde og få det hurtige overblik.