Viden, der er klar til at blive delt
- Viden
- /
- Page 5
Lad dig inspirere af vores viden om AI, datasikkerhed, hacks om adfærd og meget mere. Det bliver til en hel del, så bær over med os. Det er vores måde at vise, at vi brænder for at skabe målbare øjeblikke. Både for dig og sammen med dig.
GTIN-numre er ikke længere et krav på Shopping – Sådan påvirker det din annoncering
Snart vil det ikke længere være et krav på Shopping at indsende GTIN-nummer sammen med produkterne, men du konkurrerer ikke på lige vilkår med konkurrenterne uden. Google har meddelt at de efter den 30. september ikke længere vil afvise produkter på Google Shopping, som mangler GTIN-nummer.
Co-creation: Når 1 plus 1 gi’r 3
Flere virksomheder og organisationer styrker deres it- og marketingkompetencer gennem insourcing. Dermed svinger pendulet væk fra det klassiske bureausamarbejde og hen på et format, hvor relevante ressourcer fra virksomheden ”blander blod” med bureauets kreative, strateger eller konsulenter i et mere frit flydende, tværfagligt setup.
Får du det optimale ud af dit indhold?
For Webredaktører – og alle andre der beskæftiger sig med tekst på websites.
Accelereret annoncelevering stopper 1 oktober
Så er der endnu en Google-ændring på vej. Denne ændring gælder Søge & Shopping kampagner som bruger Accelereret levering. Ændringen gælder tillige for Delte budgetter som står til Accelereret levering.
Google Smart Shopping: Datadrevet Google Ads strategi
Kender du Ambition, så ved du at vi bruger data intelligent i alt arbejde med vores kunder. Dette gør sig selvfølgelig også gældende, når vi arbejder med Google Ads, hvor vi til fulde udnytter Googles Machine Learning. De fleste ved at Google ligger inde med en meget stor viden om de fleste af os.
Google Ads – farvel til Gns. Pos
Vi har vidst det et stykke tid. Tiden er kommet hvor Google udfaser vores elskede metrik Gns. Position. Google annoncerede tidligt på året, at Gns. Pos bliver udfaset og erstattet af de to nye metrikker Eksponering (Øverst) i % og Eksponering (Allerøverst) i %.
Imens du var på sommerferie: Større transparens på Facebook – hvad betyder det for annoncøren?
I foråret 2019 annoncerede Facebook, at de ville øge transparens på platformen for brugerne. Dermed får Facebooks knap 2 mia. brugere selv bedre kontrol med den data, som apps og andre hjemmesider deler med Facebook.
Vi kan optimere din Dandomain-webshop
Er du en af de mere 3000 Dandomain-kunder, der vil have resultater med din webshop, så har Ambition stor erfaring med at udnytte platformens muligheder bedst muligt, uanset om det gælder søgemaskineoptimering, Google Ads, Facebook eller generelt dynamisk remarketing-annoncering.
Natural language processing – (NLP)
I Ambition arbejder vi passioneret med at omsætte data til en god forretning på tværs af medier og kanaler. Vores ambition er at få din digitale forretning til at stå stærkest muligt. Vi holder os derfor altid opdateret inden for de nyeste tendenser i SEO-verdenen.
YouTube
YouTube-annoncering er et stærkt medie, når du vil have stor eksponering til en lav pris pr. visning. YouTube er primært stærkt til branding og er dermed markedsføring i toppen af salgstragten.
Segmentering af kundebasen
Når vi samarbejder med vores kunder om kvalitetssikring af data, hvervning af nye kunder, kundeudvikling og -fastholdelse samt winback, begynder vi helt naturligt i kundedatabasen.
Fem spørgsmål om GDPR
Der er ingen ultimativ facitliste eller enkeltstående teknologi, som automatisk vil gøre din virksomhed GDPR-parat. Du skal gøre en stor del af arbejdet selv.
Kontakt os nu
Ræk ud og hør mere om, hvordan data og målbare øjeblikke kan gøre en forskel for din virksomhed.

Ambition ledelsesteam: Kiki Andersen, Sebastian Ude Jørgensen, Grethe Fugleholm Berg og Jeppe Berggreen / CEO.

















