Viden

  1. Viden
  2. /
  3. Page 8

Lad dig inspirere af vores viden om AI, datasikkerhed, hacks om adfærd og meget mere. Det bliver til en hel del, så bær over med os. Det er vores måde at vise, at vi brænder for at skabe målbare øjeblikke. Både for dig og sammen med dig.

We create measurable moments
Fejl i dit shopping feed du skal have rettet

Fejl i dit shopping feed du skal have rettet

Shopping tager en større og større del af trafikken der kommer ind på de AdWords konti vi optimerer for vores kunder. Når trafikken peges over mod denne kilde er det blevet endnu vigtigere at sørge for at den performer maksimalt.

Nemmere sporing af YouTube-interaktion via Google Tag Manager

Nemmere sporing af YouTube-interaktion via Google Tag Manager

Det har tidligere været besværligt at få data omkring brugeradfærd fra indlejrede YouTube videoer ind i Google Tag Manager (GTM). Det skyldes primært, at videoerne har været sat ind som iframes, hvilket gør det svært for GTM at spore interaktioner.

Permission marketing – er du helt up-to-date pĂĄ regler og love? Ellers er hjælpen her!

Permission marketing – er du helt up-to-date pĂĄ regler og love? Ellers er hjælpen her!

I disse tider, hvor GDPR er på alles læber, kan det være rigtig fornuftigt at læse op på gældende lovgivning indenfor persondata og markedsføring. Som nogen af jer måske ved, har Forbrugerombudsmandens kontor og kontoret for Personbeskyttelse varslet, at de har tænkt sig at stikprøve-kontrollere om vi alle sammen har styr på de regler, der gælder nu.

Lærende modeller aka Machine Learning

Lærende modeller aka Machine Learning

Machine Learning var et varmt tema i “analyse-sporet” pĂĄ ĂĄrets Dialogkonference i Strømstad, arrangeret af Bring Norge. Her samles mange hundrede marketingfolk fra Norden til et 3 dages pakket program med internationale key notes, cases fra mange forskellige brancher og sparring med netværket.

Kan kreativitet mĂĄles og ses pĂĄ bundlinjen?

Kan kreativitet mĂĄles og ses pĂĄ bundlinjen?

Spørgsmålet er jo umiddelbart let at svare på, når man selv er kreativ. Spørger du marketingfolk, vil du højst sandsynligt få at vide, at kreativitet kan skabe øget opmærksomhed, fungere med mindre mediespend, bygge stærkere relationer – men kan det også dokumenteres i salget?

Lider din virksomhed af Teknologitis?

Lider din virksomhed af Teknologitis?

Som en deI af indholdet i den helt nye CMO-rapport 2017 har Ambition i samarbejde med MyResearch spurgt mere end 600 marketingansvarlige, om man har succes med at bruge data aktivt til at skabe resultater.

Ny mĂĄlretning til Facebook begivenheder: Det skal du vide

Ny mĂĄlretning til Facebook begivenheder: Det skal du vide

Facebook udruller en mere avanceret målretning til begivenheder. Det er en inkrementel men god tilføjelse, som Facebooksider kan drage stor fordel af. Her får du en gennemgang af den nye funktion, og ideer til hvordan du kan anvende dem i din annoncering. 

Derfor er ændringerne til CVR-loven interessant for dig

Derfor er ændringerne til CVR-loven interessant for dig

Kan det nu også være relevant at bruge tid på CVR-loven midt i sommerferien? Ja, helt bestemt. De foreslåede ændringer til CVR-loven kan nemlig på den ene side sløre virksomhedssvindlere, og på den anden side give mere præcise data og større målretning på BTB-markedet.

NĂĄr remarketing bliver stalking

NĂĄr remarketing bliver stalking

Du kender det. Du besøger en hjemmeside og straks efter går det løs. Overalt du færdes online ser du annoncer for sitet du besøgte og til tider også produkter i kategorien. Du føler knap du kan bevæge dig ud af huset uden at blive stalket af reklamer.

Ræk ud og hør mere om, hvordan data og målbare øjeblikke kan gøre en forskel for din virksomhed

Kiki Andersen

Kunder, der elsker målbare øjeblikke

Albatros-logo
Alka-logo
Amnesty International-logo
Andel Energi-logo
Børnecancerfonden-logo
Danske Spil-logo
Essity-logo
Falck-logo
Fibia-logo
PROSA-logo
Scleroseforeningen-logo
Sol og Strand-logo
Super Dæk Service-logo
Syngenta-logo
Telenor-logo
Toyota-logo
Zyxel Communications-logo
Ældre Sagen-logo