Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Facebooks begivenheder giver mulighed for at samle interesserede til en bestemt begivenhed og skabe et samlingspunkt for begivenheden.
For mange Facebooksider er det i annonceringsøjemed oplagt at målrette eller udelukke dem, der har svaret på en bestemt begivenhed. Det kan fx være et koncertsted, der har målrettet dem, der har angivet, at de var ‘interesseret’ i en bestemt koncert, og efterfølgende har koncertstedet forsøgt at sælge billetter (remarketing). Nu bliver målretningen endnu mere sofistikeret.
Nu er det muligt at målrette folk, som ikke bare har været interesseret i én begivenhed, men i flere eller alle begivenheder, som er tilknyttet din side. Det betyder, at du kan skabe en betydelig større målgruppe, men også – og vigtigst af alt – en mere kvalificeret målgruppe.
Det giver mulighed for at udarbejde mere specifik kommunikation til helt bestemte målretninger, og skabe langt bedre resultater.
Tager vi eksemplet med et koncertsted, der sælger billetter, har du nu mulighed for at gøre følgende i dette scenarie: En bruger tilkendegiver, at hun er interesseret i en Rolling Stones-koncert.
Facebooks mere avanceret målretning til begivenheder, er en lille med interessant ændring, som kan være guld værd for de virksomheder, der anvender begivenheder på deres Facebook.
Hvis du er interesseret i at høre mere om Facebook begivenheder, er du velkommen til at kontakte os HER.
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.