Viden
- Viden
- /
- Page 4
Lad dig inspirere af vores viden om AI, datasikkerhed, hacks om adfærd og meget mere. Det bliver til en hel del, så bær over med os. Det er vores måde at vise, at vi brænder for at skabe målbare øjeblikke. Både for dig og sammen med dig.
Snapchat annoncering som Leadgenerering – skal, skal ikke?
Det er ikke nogen nyhed, at de sociale medier er et godt sted at være synlig for stort set alle brands. Spørgsmålet er, hvilke platforme skal vi bruge vores ressourcer på, og hvilken strategi skal vi tage på de forskellige medier?
Konverteringsoptimering
Få mere ud af dine besøgende: Konverteringsoptimering er, uanset hvordan man anskuer det, altid relevant – for uanset hvor godt det går, kan det altid gå en lille smule bedre.
Konvertering
Lad dine besøgende blive dine kunder: Når man taler om online-virksomheder, uanset hvilken kategori de måtte tilhøre, er der ét område, der altid går igen, og som er både interessant og væsentligt – nemlig konverteringer.
AdWords Display-annoncering
Et billede kan sige mere end tusind ord – og det er jo faktisk en del – især når det sammenlignes med de 95 tegn, man har at gøre med i en tekstannonce, som stadig er det primære medie til AdWords på søgenetværket.
Verdensmesterskabet i data driven marketing set indefra
“Update from Orlando” hvor Ambitions Jeppe Berggreen og kreative direktør Carsten Maisch Olsen deltog i festlighederne til ECHO Awards 2020. Læs her hvordan Carsten oplevede det hele.
Ambition vinder guld, sølv og bronze ved 2020 ECHO Awards
Ă…rets ECHO Awards udløste en sand gaveregn over Ambition og Amnesty International. Den datadrevne kampagne FRI ELLER FORFULGT, vandt guld i kategorien Data-inspired Insight, sølv i kategorien Not for Profit og bronze i kategorien Low Cost.Â
Ambition overtager nordisk del af børsnoteret franskejet bureau
Ambition overtager den nordiske del af det børsnoterede, franskejede bureau Artefact. Aktiviteterne omfatter ca. 20 medarbejdere og en række strategisk vigtige kunder.
FĂĄ styr pĂĄ dit Google Merchant Center
Merchant Center er nøglen til billedannoncer på Google, og som du sikkert har set, har Google tilføjet nogle nye typer annoncer.
MyImage 2020 – Ambition bedst til at skabe resultater og benytte data
MyImage analysen har i år besvarelser fra 863 marketingansvarlige i hele Danmark. Heraf er der 29 af vores kunder i Ambition, som har deltaget, men vi ved ikke hvilke. Så det er derfor med stor taknemmelighed til den brede gruppe af marketingansvarlige i Danmark, at vi modtager den flotte bedømmelse.
Programmatic er ikke længere nok
Data og teknologi giver mulighed for at lave den mest helstøbte resultatskabende markedsføring, men det er langt fra i sig selv kvalificerende, at data er anvendt i styring af målretning på tværs af digitale medier.
Søgeannoncer på Google – Nu med tilknytningsbaseret interesse målretning!
Denne artikel er interessant for dig, hvis du leder efter nye kunder, som du mangler at nå tidligt i kunderejsen. Målret dine søgekampagner efter dine kunders tilknytning til et emne eller interesse.
EU strammer kravene til indsamling af cookies
EU-domstolen har afsagt en ny dom, hvor de sidestiller indsamling af cookies med e-mail permission. Vores erfaring fra kunder, som allerede arbejder efter et sådan regelsæt, er, at max 50-60% af brugerne kommer til at acceptere cookies. Og det kommer til at få stor betydning for den måde, Ambitions kunder normalt arbejder på.
Ræk ud og hør mere om, hvordan data og målbare øjeblikke kan gøre en forskel for din virksomhed


















