Viden

  1. Viden
  2. /
  3. Page 4

Lad dig inspirere af vores viden om AI, datasikkerhed, hacks om adfærd og meget mere. Det bliver til en hel del, så bær over med os. Det er vores måde at vise, at vi brænder for at skabe målbare øjeblikke. Både for dig og sammen med dig.

We create measurable moments
Snapchat annoncering som Leadgenerering – skal, skal ikke?

Snapchat annoncering som Leadgenerering – skal, skal ikke?

Det er ikke nogen nyhed, at de sociale medier er et godt sted at være synlig for stort set alle brands. Spørgsmålet er, hvilke platforme skal vi bruge vores ressourcer på, og hvilken strategi skal vi tage på de forskellige medier?

Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering

Få mere ud af dine besøgende: Konverteringsoptimering er, uanset hvordan man anskuer det, altid relevant – for uanset hvor godt det går, kan det altid gå en lille smule bedre.

Konvertering

Konvertering

Lad dine besøgende blive dine kunder: Når man taler om online-virksomheder, uanset hvilken kategori de måtte tilhøre, er der ét område, der altid går igen, og som er både interessant og væsentligt – nemlig konverteringer.

AdWords Display-annoncering

AdWords Display-annoncering

Et billede kan sige mere end tusind ord – og det er jo faktisk en del – især når det sammenlignes med de 95 tegn, man har at gøre med i en tekstannonce, som stadig er det primære medie til AdWords på søgenetværket.

Ambition vinder guld, sølv og bronze ved 2020 ECHO Awards

Ambition vinder guld, sølv og bronze ved 2020 ECHO Awards

Årets ECHO Awards udløste en sand gaveregn over Ambition og Amnesty International. Den datadrevne kampagne FRI ELLER FORFULGT, vandt guld i kategorien Data-inspired Insight, sølv i kategorien Not for Profit og bronze i kategorien Low Cost. 

MyImage 2020 – Ambition bedst til at skabe resultater og benytte data

MyImage 2020 – Ambition bedst til at skabe resultater og benytte data

MyImage analysen har i år besvarelser fra 863 marketingansvarlige i hele Danmark. Heraf er der 29 af vores kunder i Ambition, som har deltaget, men vi ved ikke hvilke. Så det er derfor med stor taknemmelighed til den brede gruppe af marketingansvarlige i Danmark, at vi modtager den flotte bedømmelse.

Programmatic er ikke længere nok

Programmatic er ikke længere nok

Data og teknologi giver mulighed for at lave den mest helstøbte resultatskabende markedsføring, men det er langt fra i sig selv kvalificerende, at data er anvendt i styring af målretning på tværs af digitale medier.

EU strammer kravene til indsamling af cookies

EU strammer kravene til indsamling af cookies

EU-domstolen har afsagt en ny dom, hvor de sidestiller indsamling af cookies med e-mail permission. Vores erfaring fra kunder, som allerede arbejder efter et sådan regelsæt, er, at max 50-60% af brugerne kommer til at acceptere cookies. Og det kommer til at få stor betydning for den måde, Ambitions kunder normalt arbejder på.

Ræk ud og hør mere om, hvordan data og målbare øjeblikke kan gøre en forskel for din virksomhed

Kiki Andersen

Kunder, der elsker målbare øjeblikke

Albatros-logo
Alka-logo
Amnesty International-logo
Andel Energi-logo
Børnecancerfonden-logo
Danske Spil-logo
Essity-logo
Falck-logo
Fibia-logo
PROSA-logo
Scleroseforeningen-logo
Sol og Strand-logo
Super Dæk Service-logo
Syngenta-logo
Telenor-logo
Toyota-logo
Zyxel Communications-logo
Ældre Sagen-logo