Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Danmarks største og vigtigste pris for kreativ kommunikation blev i år afholdt i GAME Streetmekka København – et ganske veltilrettelagt show, der emmede af kreativitet, god stemning og skarpe cases i de rå omgivelser på Vesterbro.
Hos Ambition er vi stolte over at vinde en award i en af vores favoritdiscipliner, data driven, fordi vi altid har fokus på at optimere på resultaterne af kreativ kommunikation ud fra brug af data. Den passionsscore, der er skabt for Amnesty, giver nogle helt nye muligheder for individualiseret, aktiverende kommunikation. Og vi er naturligvis også glade for, at kampagnen har reaktiveret så mange tidligere medlemmer for Amnesty International i kampen for menneskerettighederne.
Rasmus Møller Jensen, Ansvarlig for medlemsloyalitet – Amnesty International Danmark udtaler følgende: Amnesty International Danmark har i samarbejdet med Ambition fået en meget værdifuld indsigt i medlemmernes bevægelser i kunderejsen og har med kampagnen ”Fri eller Forfulgt” fået en fantastisk platform til re-reaktivere af tidligere medlemmer. Kampagnen har et format, der gør den super nem at besvare for brugeren og samtidig giver et utroligt nuanceret billede af holdningerne til de menneskerettigheder, der er vigtigst hos det enkelte medlem. Kampagnen har givet vores re-aktivering af tidligere medlemmer et stort løft!
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.