Hvordan lærte AI egentlig at “læse” – og hvad betyder det for din virksomheds markedsføring?
- Nyhed
- /
- Ambition øger sine...
Ambition øger sine kompetencer inden for data og kundeindsigt
Martin skal rådgive og betjene Ambitions kunder inden for analyse, segmentering, emnegenerering, dataarkitektur, kvalitetssikring og konceptudvikling hvor kunde- og markedsdata er omdrejningspunktet.
“Det er noget af et scoop” udtaler direktør for Data & Indsigt hos Ambition, Henrik Hobel, og han fortsætter “Med Martin ombord hos Ambition har vi nu et sandt dream team med omfattende viden om hvordan man kommer fra data til god forretning. Det vil komme alle vores kunder til gavn. Martin bidrager med en kæmpe erfaringsbase, en unik forretningsforståelse og en abstrakt og til tider alternativ tilgang til data”.
Med Martin Devantier får Ambitions kunder glæde af en person som har over 25 års erfaring inden for data. Først på kundesiden, senere på konsulentsiden – heraf de sidste 14 år som selvstændig konsulent, bl.a. gennem selskabet New Harvest. Martin er blandt pionererne i forhold til kommercialisering og anvendelse af data til indsigt, kommunikation og markedsføring – og har særlig erfaring med brancher som auto, energi, finans og fundraising.
Ambition er tidligere på året udpeget som nr. 1 blandt digitale bureauer, når det handler om at skabe resultater. Har du brug for en snak om hvordan du gør data til god forretning – og får konkrete resultater ud af dine indsatser – så kontakter du Martin Devantier på 26 31 10 40 eller mpd@ambition.dk.
Mere viden
Nyt fra Meta: Få mere ud af dit marketingbudget med ny målretningsmulighed
Meta introducerer en ny målretningsmulighed, der gør det muligt at optimere kampagner mod inkrementelle konverteringer.
Boost din Black Friday-strategi med vores syv bedste råd
Med disse råd i tankerne er du godt rustet til at skabe en solid strategi for Black Friday.