TIPS GAMES!
Se hvordan Danske Licens Spil med et helt nyt TIPS spil skaber vilde konverteringer og resultater.
Fra analyse til optimering af digitale aktiviteter: Analysen giver en lang række indsigter i, hvem dine kunder generelt er, så du kan gå direkte fra analyse til optimering af digitale aktiviteter. Analysen viser fx, hvilke geografiske områder du har godt fat i salgsmæssigt. Det kan du integrere direkte i din budgivning på Google Ads og Facebook. Analysen bliver præsenteret på en workshop.
Normalprisen for RFM kundeanalyse er 45.000 kr. ekskl. moms
Tilbuddet gælder fra fredag 29. november til og med fredag 6. december 2019.
Vil du høre mere om analysen og udbyttet, så ring til Jacob Kildebogaard på 26 712 712 og hør nærmere.
Indsigterne ift. dine kunder rummer bl.a. info om personen selv og husstanden, herunder
Derudover har vi vores egen forbrugerklassifikation kaldet Mosaic, hvor vi har inddelt Danmarks befolkning 12 hovedgrupper. Hovedgrupperne kan sammenlignes med personaer, og giver et hurtigt og let indblik i hvem dine kunder er.
Alene indsigterne i hvem dine kunder er giver et fantastisk indblik. Men der er stor forskel på dine kunder – nogle køber en enkelt gang, andre er loyale genkøbende kunder, nogle går efter tilbud andre køber til fuld pris. Alt dette dykker vi mere ned i med segmenteringsmodellen RFM, der står for Recency, Frequency og Monetary.
Vores RFM analyse indeholder opdeling af dine kunder ift. de tre parametre, hvilket danner en række ekstremt interessante segmenter. Et udpluk af nogle hovedgrupperinger:
Analysen indeholder viden om hvordan genkøbsmønsteret har været efter første køb (af dem der købte første gang i 2016, hvor mange af dem, har købt i 2019?), basketsize eller profit ift. RFM gruppering og meget mere. Analysen præsenteres på en 2 timers workshop.
Se hvordan Danske Licens Spil med et helt nyt TIPS spil skaber vilde konverteringer og resultater.
Med en dataforstærket hvervekampagne for Sol & Strand strøg Ambition til tops ved årets Global Excellence Awards.