Med disse råd i tankerne er du godt rustet til at skabe en solid strategi for Black Friday.
- Insights
- /
- Vi har sat...
Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Ligesom Sepp Piontek gjorde det, hjælper vi hos Ambition danskerne med at holde fokus på fussball med en serie af sjove og udfordrende digitale fodboldspil under Oddset Games-paraplyen. Oddset Games er et gratis spilunivers udviklet af Ambition i tæt samarbejde med Danske Licens Spil som led i en aktiv CSR-politik. Her spiller man for sjov og for æren, når man dyster mod ligesindede sportfans på viden og skills.
Under hele EM-turneringen inviteres Danske Licens Spils kunder med i en sammenhængende række af gratis og involverende spil, som understøtter øget ”time spent with brand” og brænder Oddset fast top of mind hos danske fodboldfans. Vi har allerede med de første indsatser slået tidligere rekorder i antal deltagere og konverteringer.
Det geniale ved dette er, at vi på bedste Olsen Banden manér kan time og tilrettelægge alt på forhånd ved hjælp af marketing automation og dermed frigive ressourcer hos Danske Licens Spil til andre opgaver. Segmenter er udvalgt, triggers og flows opsat, præmier aftalt og quizspørgsmål af varierende sværhedsgrad udtænkt i god tid. Det betyder, at vi kan hjælpe Danske Licens spil med at opnå succes i stor skala ved at automatisere og orkestrere brugerrejserne på forhånd. Gennem dataindsigter og personalisering af flows sikres alle deltagere en god og sjov oplevelse, mens Danske Licens Spil oplever en øget loyalitet blandt brugerne.
Du kan stadig nå at være med i Oddset Games-aktiviteterne. Besøg https://danskespil.dk/ og opret en konto, så kan du spille med og følge med i de mange andre spændende aktiviteter, Danske Spil tilbyder over sommeren.
Mere viden
Sådan udnytter du førstepartsdata til skarpere målretning i din markedsføring
Udnytte brugerdata i GA4, så du også her opnår mere præcise konverteringsdata.
Få AI til at grave guldet frem blandt dine kunder og leads
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde.