Dialogkonferansen i Strömstad set med analytiske briller

Jeg har for første gang deltaget i Dialogkonferansen, og selvom jeg forventede en række af spændende indlæg omhandlende marketing disciplinen, så var jeg ikke helt sikker på at der rent fagligt var så meget at hente for en analytiker. Men til min store glæde lagde jeg mærke til på rigtig mange indlæg, at der er stærk fokus på analyse og kundeindsigter når marketing strategier og aktiviteter skal føres ud i livet, og jeg synes det er dejligt at høre hvordan beslutninger i højere og højere grad tages ud fra et analytisk fundament fremfor mavefornemmelser og hvad man ’plejer’. Det er en udvikling jeg til stadighed prøver at påvirke og fremprovokere i de forskellige små og store marketing-miljøer jeg bevæger mig i, og jeg vil til enhver tid meget gerne snakke mere om alle de muligheder der gemmer sig i data. Der ligger guld gemt til marketing, skynd jer at få det gravet frem – hellere i dag end i morgen.

RING MIG OP

– og lad os tage en helt uforpligtende dialog om datadreven forretningsudvikling og datadreven markedsføring.

Du kan også give os et kald på
+45 70 20 30 24

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *