ECHO Guld Director (nu Ambition)

Vi leverer datagrundlaget til prisvindere.

De internationale ECHO Awards uddeles til de kampagner, der bedst viser, hvordan man ved brug af den optimale strategi, dataindsigt og kreativitet opnår ekstraordinære resultater, primært på digitale platforme. I samarbejde med Director (nu Ambition) har vi leveret datagrundlaget til flere kampagner og her er to prisvindende eksempler, hvor Director (nu Ambition) har vundet Guld.

 


SKAGEN Fondene – The 2016 International Echo Awards + Danish Internet Award 2016

Med kampagnen “The Rich List” for investeringsforeningen SKAGEN Fondene vandt Director (nu Ambition) for 2. år i træk guld i kategorien “Financial Products and Services”. The 2016 International Echo Awards fandt sted på Marriot Hotel i Los Angeles, hvor den røde løber var rullet ud i bedste Hollywood stil. Christian Sigersted Larsen fra SKAGEN Danmark og Carsten Maisch Olsen fra Director (nu Ambition) var med til prisuddelingen.

 

 

Formålet med kampagnen er at kvalificere og konvertere kundeleads fra en meget eksklusiv målgruppe af formuende, yngre karrierefolk med frie midler på mere end 10 millioner – som normalt ikke engagerer sig i kommercielle budskaber. Kampagnens kreative omdrejningspunkt er spørgsmålet: Hvor højt ligger du på formuelisten i Danmark? Ved at pirre målgruppens nysgerrighed skaber vi involvering og succes for investeringsforeningen SKAGEN Fondene.

 


home – The 2015 International Echo Awards

home var first-mover på at bevæge sig ind i en ny markedssituation, og det har lønnet sig. Strategien og det datadrevne koncept – og frem for alt de gode resultater – har været udslagsgivende for, at casen “home is where the clients are!” er blevet en succes for home og har vundet guld i kategorien “Financial Products and Services” ved The 2015 International Echo Awards. Mads Ellegaard fra home og Jeppe Berggreen fra Director (nu Ambition) var med til prisuddelingen.

 

 

Sammen med Director (nu Ambition) – som er en del af Direct Gruppen – har home udviklet en datadreven indsats, som fra sommeren 2014 har skabt masser af salg i ejendomsmæglerkæden. Man udnytter viden om, hvor længe en bolig har været til salg hos hvilken mægler og udsender på det datagrundlag målrettet markedsføringsmateriale til sælgeren. Pointen er, at man rammer den rette boligsælger, på det rette tidspunkt med den relevante information. Alt sammen kommunikeret fra home’s lokale mæglere med dem som lokale afsendere i mere end 160 versioner, i tre kontaktpunkter. På den baggrund skifter flere boligsælgere til home, hvis konkurrentens arbejde for boligsælgeren ikke er tilfredsstillende.

RING MIG OP

– og lad os tage en helt uforpligtende dialog om datadreven forretningsudvikling og datadreven markedsføring.

Du kan også give os et kald på
+45 70 20 30 24