Data er vores brændstof, når vi omsætter indsigt til handling – og når vi udvikler kunderejser og målbare kampagner, der gør en forskel for danske og internationale kunder.

Performance, fastholdelse og resultater. Spørg os, når du skal anvende og analysere data, så du opnår værdi i ethvert kontaktpunkt. 

Cases: Vi skaber målbare øjeblikke gennem den værdi, vi tænker ind i ethvert kontaktpunkt. Resultatet er flere tilfredse kunder, en bedre forretning og måske endda en case, der vinder priser.

Data science: Brug data science og prædiktive modeller til at få dyb viden om dine kunder. Og glem ikke at udnytte mulighederne inden for segmentering, persona, prædiktive analyser og meget mere.

Viden: Få inspiration fra blog-posts, artikler og nyheder om alt fra datasikkerhed til ekspertviden om AI, marketing automation, kreative kampagner og performance marketing.

Cases, der venter på at blive vist

Falck: Single customer view

Nyt stærkt datafundament for fremtidens sundhedsydelser. Single Customer View sikrer Falck mere personaliserede og effektive sundhedsløsninger til danskerne.

Hiper: Rammer målgruppen med Circlements

Med Circlements har Hiper oplevet en forbedring af CVR fra adresseopslag til køb på hele 173 %.

Syngenta: AI-genereret lanceringskoncept

PUMP UP YOUR CROPS var en succes, der leverede en stærk lancering for Syngenta Vixeran med generativ AI.

Super Dæk Service: SEO-strategi fik performance i vejret

154,9% YoY stigning i visninger: En lokal SEO-strategi fordoblede Super Dæk Services organiske synlighed.

Oddset Games – 3 x DDA 2023 Shortlists

Oddset Games opnåede 30.000 timer af brand-engagement med 5 minutters spil per gratis spil.

Lungeforeningen: Mere for flere

Kampangen gav over 22.000 digitale konverteringer med en gennemsnitlig konverteringspris på 12,30 kr.

Zyxel: Route to succes

Zyxel Communications øgede væksten i EMEA med 30% årligt ved hjælp af en digital lead nurturing platform og opnåede 228% ROI gennem dristige kampagner.

SEAT: Hands on the wheel settles the deal

371 % flere prøvekørsler førte til salg med direct mail, hvilket indbragte to ECHO Awards i henholdsvis sølv og bronze.

EWPA: Whey. For living. For life.

En omfattende content-kampagne for European Whey Processors Association (EWPA) gav whey-protein en stærk europæisk stemme – båret af en effektiv shake af kreativt content, sociale medier og SEO.

Varelotteriet: En digital løsning hvor alle vandt

Bedste resultat i Varelotteriets 134-årige historie. Et seriøst boost øgede salget med hele 300 %.

VisitDenmark: Liv i sommerlandet

Kampagnen satte +500 nye sommerhuse til udlejning og satte ekstra liv i sommerlandet.

Ekstra Bladet: Fodbold.nu

Ny app blev downloadet 16.500 gange til en gennemsnitspris på 9,85 kr. Årsmålet blev opnået på bare 2 måneder.

Amnesty International: Fri eller forfulgt?

Kampagnen vandt en Creative Circle award i kategorien Direct/Data Driven og vandt tre ECHO Awards.

Fibia: Fibervej

Salget blev øget med 238 % og kampagnen vandt 2 x bronze ved The International Echo Award.

EG: Bygget på kvalitetsdata

ROI 531 % på abonnementssalg + 2 guld og 1 sølv ved The International Echo Award.

Viden, der er klar til at blive delt

Masterclass 19. juni: Mål, track og visualisér data – GA4, GTM og Looker Studio gjort enkelt

På med arbejdshandskerne og vær klar til at arbejde direkte i platformene: GA4, GTM og Looker Studio. Der er kun få pladser på denne intensive, 3 timers Masterclass om data, tracking og datavisualisering.

Morgenseminar 18. juni: Hvad gør vi, når nummeroplysningsdata forsvinder?

Digitaliseringsstyrelsen er i gang med at ændre hele regelværket bag indsamling og brug af nummeroplysningsdata. Hvordan tilpasser du din markedsføring til en virkelighed uden nummeroplysningsdata?

Nyt fra Meta: Få mere ud af dit marketingbudget med ny målretningsmulighed

Meta introducerer en ny målretningsmulighed, der gør det muligt at optimere kampagner mod inkrementelle konverteringer.

Morgenseminar 3. juni: AI ved hvem, der er klar til at købe – før de selv gør det

Kom til morgenseminar og se, hvordan prædiktiv AI og data hjælper dig med at finde nye kunder, sælge mere til nuværende kunder, spotte kunder, der er på vej væk og vurdere kunders livstidsværdi.

Morgenseminar 29. april: Tag kontrol over dine data

Føler du dig fanget i de store medieplatformes algoritmer? Tilmeld dig vores morgenseminar og få indsigt i, hvordan data kan hjælpe dig med at slå medieplatformenes algoritme og få mere ud af din virksomheds annoncekroner.

Marketing automation & e-mail: De vigtigste trends i 2025

Vi har samlet de vigtigste B2C-trends, der kommer til at præge din marketing- og e-mailindsats i år – og hvordan du konkret bruger dem.

Kunder, der elsker målbare øjeblikke

Ræk ud og hør mere om, hvordan data og målbare øjeblikke kan gøre en forskel for din virksomhed.

Ambition ledelsesteam: Kiki Andersen, Sebastian Ude Jørgensen, Grethe Fugleholm Berg og Jeppe Berggreen / CEO.

Skab resultater gennem målbare øjeblikke

30 ildsjæle fra analytikere og strateger til krøllede hjerner giver dig med- og modspil inden for AI, marketing automation, kreative kampagner, performance marketing og brug af data
Planning measurable campaigns
Sharing knowledge
Creative moments
Moments together