Med disse råd i tankerne er du godt rustet til at skabe en solid strategi for Black Friday.
- Nyhed
- /
- Ambition vinder 1...
Ambition vinder 1 guld, 2 sølv og 1 bronze ved ECHO Awards
Her et overblik over priserne:
Varelotteriet: “The Win-Win-Win Lottery”
Se case her.
- GULD: Data Inspired Insight
- SØLV: Data Driven Technology
SEAT: “Hands on the wheel settles the deal”
Se case her.
- SØLV: Direct mail
- BRONZE: Automotive
Vi glæder os hver gang over at være med i det spændende og inspirerende selskab blandt de bedste og mest nyskabende cases fra hele verden. Da spændingen blev udløst, kunne vi juble sammen med SEAT og Varelotteriet – og som en ekstra fjer i hatten blev Varelotteriet shortlistet til The ECHO Diamond Award. Priserne understreger Ambitions fokus på at skabe resultater for vores kunder med brug af data, tech og kreativitet i vores fælles kampagner.
En stor tak til SEAT og Varelotteriet for et stærkt samarbejde – uden jer, ingen awards!
Mere viden
Sådan udnytter du førstepartsdata til skarpere målretning i din markedsføring
Udnytte brugerdata i GA4, så du også her opnår mere præcise konverteringsdata.
Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.