Med disse råd i tankerne er du godt rustet til at skabe en solid strategi for Black Friday.
- Viden
- /
- Ambition vinder 1...
Ambition vinder 1 guld, 2 sølv og 1 bronze ved ECHO Awards
Her et overblik over priserne:
Varelotteriet: “The Win-Win-Win Lottery”
Se case her.
- GULD: Data Inspired Insight
- SØLV: Data Driven Technology
SEAT: “Hands on the wheel settles the deal”
Se case her.
- SØLV: Direct mail
- BRONZE: Automotive
Vi glæder os hver gang over at være med i det spændende og inspirerende selskab blandt de bedste og mest nyskabende cases fra hele verden. Da spændingen blev udløst, kunne vi juble sammen med SEAT og Varelotteriet – og som en ekstra fjer i hatten blev Varelotteriet shortlistet til The ECHO Diamond Award. Priserne understreger Ambitions fokus på at skabe resultater for vores kunder med brug af data, tech og kreativitet i vores fælles kampagner.
En stor tak til SEAT og Varelotteriet for et stærkt samarbejde – uden jer, ingen awards!
Mere viden
Hvordan lærte AI at læse – og hvad betyder det for din markedsføring?
Hvordan lærte AI egentlig at “læse” – og hvad betyder det for din virksomheds markedsføring?
Marketing automation & e-mail: De vigtigste trends i 2025
Med disse råd i tankerne er du godt rustet til at skabe en solid strategi for Black Friday.
Ræk ud og lad dig begejstre over, hvordan målbare øjeblikke gør en forskel for din virksomhed.
Ambition ledelsesteam: Kiki Andersen, Sebastian Ude Jørgensen, Grethe Fugleholm Berg and Jeppe Berggreen/CEO.