CLV-modellering graver guldet frem blandt kunder og leads
Med brugen af Machine Learning og kundedata er mulighederne indenfor CLV prædiktion større end nogensinde.
Her et overblik over priserne:
Varelotteriet: “The Win-Win-Win Lottery”
Se case her.
SEAT: “Hands on the wheel settles the deal”
Se case her.
Vi glæder os hver gang over at være med i det spændende og inspirerende selskab blandt de bedste og mest nyskabende cases fra hele verden. Da spændingen blev udløst, kunne vi juble sammen med SEAT og Varelotteriet – og som en ekstra fjer i hatten blev Varelotteriet shortlistet til The ECHO Diamond Award. Priserne understreger Ambitions fokus på at skabe resultater for vores kunder med brug af data, tech og kreativitet i vores fælles kampagner.
En stor tak til SEAT og Varelotteriet for et stærkt samarbejde – uden jer, ingen awards!
Med brugen af Machine Learning og kundedata er mulighederne indenfor CLV prædiktion større end nogensinde.
Ifølge Google kan det give 15% flere konverteringer, når man tilføjer en video til sin smart shopping kampagne – og hvem vil ikke gerne have det?