AI graver guldet frem blandt kunder og leads
Brug af machine Learning og kundedata gør muligheder inden for CLV-prædiktion større end nogensinde.
Her et overblik over priserne:
Varelotteriet: “The Win-Win-Win Lottery”
Se case her.
SEAT: “Hands on the wheel settles the deal”
Se case her.
Vi glæder os hver gang over at være med i det spændende og inspirerende selskab blandt de bedste og mest nyskabende cases fra hele verden. Da spændingen blev udløst, kunne vi juble sammen med SEAT og Varelotteriet – og som en ekstra fjer i hatten blev Varelotteriet shortlistet til The ECHO Diamond Award. Priserne understreger Ambitions fokus på at skabe resultater for vores kunder med brug af data, tech og kreativitet i vores fælles kampagner.
En stor tak til SEAT og Varelotteriet for et stærkt samarbejde – uden jer, ingen awards!
Brug af machine Learning og kundedata gør muligheder inden for CLV-prædiktion større end nogensinde.
SEAT casen “Hands on the wheel settles the deal” vandt BRONZE i kategorien Data Science. Lige en af de kategorier hvor vi elsker at være med helt fremme i finalen. Sammen med Ambition valgte SEAT at tage en helt ny vej, ved at benytte en kombination af datadrevet modellering, Machine learning, en stærkt 1:1 tilgang via postale udsendelser og e-mailkommunikation, samt en veltilrettelagt digital kampagne der endte med et øget salg på 371 % blandt dem, der havde modtaget en direct mail, i forhold til dem, der var udenfor målgruppen.