Hvordan lærte AI egentlig at “læse” – og hvad betyder det for din virksomheds markedsføring?
- Nyhed
- /
- Ambition vinder sølv...
Ambition vinder sølv ved Echo Awards
Det var i kategorien ”Best use of Search and Display”, denne sølv-award blev givet. Ambition var med kampagnen finalist i yderligere en kategori, “Technology and Communications”, hvor det blev til et diplom og æren ved at være blandt verdens bedste.
Ambition vandt med casen “Spot en lappeløsning”, som er en kampagne, der er udviklet i samarbejde med EG. Kampagnen har fra maj 2017 skabt en succesfuld produktlancering for ‘EG One’, der er et IT -System til håndværksvirksomheder.
Kampagnen lykkedes gennem datadrevne indsigter om målgruppen og en stærk strategi med at skabe bred involvering af målgruppen af håndværkere samt leads, der har ledt til et solidt salg. Selve kampagnemekanikken for involvering bygger på gamification og video spiller en stor rolle som indtrækker.
Vi er naturligvis meget stolte af den flotte pris, som også skyldes et godt samarbejde med en stærk og modig kunde.
Echo Awards er en global marketingpris, der belønner strategi, kreativitet og især resultater for annoncørerne. Prisen er drevet af ”Data and Marketing Association” i USA.
Det er tredje gang vi vinder en pris ved The International Echo Awards.
Mere viden
Nyt fra Meta: Få mere ud af dit marketingbudget med ny målretningsmulighed
Meta introducerer en ny målretningsmulighed, der gør det muligt at optimere kampagner mod inkrementelle konverteringer.
Boost din Black Friday-strategi med vores syv bedste råd
Med disse råd i tankerne er du godt rustet til at skabe en solid strategi for Black Friday.