Vinder global pris for bedste integrerede kampagne
Med en dataforstærket hvervekampagne for Sol & Strand strøg Ambition til tops ved årets Global Excellence Awards.
I kategorien ”gode til at skabe resultater” vurderede de 768 annoncører Ambition til at være bedst. Vi er naturligvis mega stolte over 1. pladsen, fordi den mere end noget bekræfter det, vi er sat i verden for: Nemlig at omsætte data til en god forretning. Det gør vi for en bred kreds af kunder, der spænder fra medlems- og abonnementsvirksomheder til e-business virksomheder og virksomheder med høj kundeværdi.
Vores arbejde med og for kunderne tager altid afsæt i intelligente dataindsigter. Derfor er det glædeligt, at vi også løb med en top-3 placering i kategorien ”gode til at analysere og anvende data”.
Sidst, men ikke mindst: Vi vil gerne takke alle vores kunder, der har gjort de flotte resultater muligt – ved at tro på vores koncept inden for databaseret forretningsudvikling og markedsføring.
Med en dataforstærket hvervekampagne for Sol & Strand strøg Ambition til tops ved årets Global Excellence Awards.
Tiden løber. Og det er nu, I skal i gang med at tjekke jeres tracking-setup og cookies-håndtering.