Business as usual – men alligevel helt nyt!
Vi har besluttet at opsplitte Nexus Ambition. Vi forsætter vi som Ambition – et prisvindende, digitalt bureau, med fokus på målbare resultater for vores danske og internationale kunder.
Det var i kategorien ”Best use of Search and Display”, denne sølv-award blev givet. Ambition var med kampagnen finalist i yderligere en kategori, “Technology and Communications”, hvor det blev til et diplom og æren ved at være blandt verdens bedste.
Ambition vandt med casen “Spot en lappeløsning”, som er en kampagne, der er udviklet i samarbejde med EG. Kampagnen har fra maj 2017 skabt en succesfuld produktlancering for ‘EG One’, der er et IT -System til håndværksvirksomheder.
Kampagnen lykkedes gennem datadrevne indsigter om målgruppen og en stærk strategi med at skabe bred involvering af målgruppen af håndværkere samt leads, der har ledt til et solidt salg. Selve kampagnemekanikken for involvering bygger på gamification og video spiller en stor rolle som indtrækker.
Vi er naturligvis meget stolte af den flotte pris, som også skyldes et godt samarbejde med en stærk og modig kunde.
Echo Awards er en global marketingpris, der belønner strategi, kreativitet og især resultater for annoncørerne. Prisen er drevet af ”Data and Marketing Association” i USA.
Det er tredje gang vi vinder en pris ved The International Echo Awards.
Vi har besluttet at opsplitte Nexus Ambition. Vi forsætter vi som Ambition – et prisvindende, digitalt bureau, med fokus på målbare resultater for vores danske og internationale kunder.
Se hvordan Danske Licens Spil med et helt nyt TIPS spil skaber vilde konverteringer og resultater.