Vil LLM’er snart erstatte Google? Bliv klogere på hvordan sprogmodeller ændrer måden hvorpå brugere søger og interagerer med brands online.
- Viden
- /
- Ambition vinder 1...
Ambition vinder 1 guld, 2 sølv og 1 bronze ved ECHO Awards
Her et overblik over priserne:
Varelotteriet: “The Win-Win-Win Lottery”
Se case her.
- GULD: Data Inspired Insight
- SØLV: Data Driven Technology
SEAT: “Hands on the wheel settles the deal”
Se case her.
- SØLV: Direct mail
- BRONZE: Automotive
Vi glæder os hver gang over at være med i det spændende og inspirerende selskab blandt de bedste og mest nyskabende cases fra hele verden. Da spændingen blev udløst, kunne vi juble sammen med SEAT og Varelotteriet – og som en ekstra fjer i hatten blev Varelotteriet shortlistet til The ECHO Diamond Award. Priserne understreger Ambitions fokus på at skabe resultater for vores kunder med brug af data, tech og kreativitet i vores fælles kampagner.
En stor tak til SEAT og Varelotteriet for et stærkt samarbejde – uden jer, ingen awards!
Mere viden
E-handelsanalysen 2025: Når betalte medier koster mere, og konkurrencen spidser til
Hvordan vinder danske webshops i en tid med dyrere annoncer og global konkurrence? Få de vigtigste indsigter fra Dansk Erhvervs E-handelsanalyse 2025.
Google Ads: Vores søgeadfærd har ændret sig. Hvad betyder det for din annoncering?
Søgeadfærden på Google har ændret sig markant. I dag skriver vi hele sætninger og spørgsmål – og det udfordrer den klassiske tilgang til Google Ads. Er din strategi klar til at følge med?
Ræk ud og lad dig begejstre over, hvordan målbare øjeblikke gør en forskel for din virksomhed.
