1. Insights
  2. /
  3. AdWords Display-annoncering

AdWords Display-annoncering

Et billede kan sige mere end tusind ord – og det er jo faktisk en del – især når det sammenlignes med de 95 tegn, man har at gøre med i en tekstannonce, som stadig er det primære medie til AdWords på søgenetværket.

07.07.20

Søgenetværket er der, hvor du normalt ser AdWords-annoncerne i forbindelse med en søgning på Google.

Med billedannoncer har man meget mere frihed til at udfolde kreativiteten og skabe genkendelse og awareness med sit brand-logo. Og man kan endda lave animerede annoncer i flash-format.

Der er med andre ord en masse nye og spændende tiltag under opsejling.

Display-annoncering åbner op for mange nye muligheder.

Målretningsmulighederne er mange – demografisk (alder og køn), emner, interesser og nøgleord samt geografi, enheder og tidspunkt, som vi også kender fra søgekampagner.

Med kombinationen af disse samt nye budtyper (CPM) bliver Display-kampagner hurtigt ret komplekse.

Ambition er certificerede eksperter i AdWords-, Display- og YouTube-annoncering.

Vi kan både udtænke, skabe og vedligeholde Display-kampagner, der opfylder dine målsætninger:

  • Branding
  • Awareness
  • Konverteringer/ROI
  • Trafik

Den rette kampagneopsætning med tekst og billedannoncer, der passer ind i den samlede mediaplan sammen med andre bannerreklamer, online-aktiviteter, sociale medier, tv, tryk, outdoor m.m., er nøglen til succes sammen med konstant effektmåling og optimering.

Vi definerer altid målene med annonceringen sammen med jer, inden vi sætter en kampagne i gang, og vi rapporterer løbende på, hvordan det går.

Fordelene ved Display:

  • Push markedsføring, for at udvide bredden af eksponeringerne
  • Mulighed for avanceret målretning / segmentering
  • Mulighed for at nå en stor målgruppe på Display-netværket
  • Vise tekst- og billedeannoncer for brugere, der ikke har søgt aktivt
  • Påvirke potentielle kunder på et tidligere / andet stadie i beslutningsprocessen end søgekampagner
  • Mulighed for at visualisere budskaber, som man ikke kan forklare med tekst
  • Mulighed for at brande og skabe awareness / genkendelse af dit logo og kampagne
  • Se hvilke målgrupper / segmenter, der responderer positivt eller negativt på dine budskaber
  • Optimering efter de mange insights, som AdWords giver

I Ambition er alle certificerede

Alle AdWords-medarbejdere i Ambition er naturligvis certificerede i AdWords.

Ambition er Premium Partner.

Har du spørgsmål, kan du altid få et klart svar hos os!

Kontakt Ambition, og vi vil give dig de svar, du har brug for.

Mere viden