Hvad gør vi, når nummeroplysningsdata forsvinder?

  1. Events - afholdt
  2. /
  3. Morgenseminar 18. juni:...

Vær på forkant med udviklingen
Digitaliseringsstyrelsen er i gang med at ændre hele regelværket bag indsamling og brug af nummeroplysningsdata. Konsekvensen bliver, at de data vi i dag anvender til at skabe emner til hvervning, ringelister, direct mail målgrupper og til berigelser, bliver færre. Sandsynligvis vil de forsvinde helt inden for de næste par år.

Tid og sted

onsdag, 18. juni, 2025

08.30 - 11.00
Esplanaden 8A, 4. sal, 1263 København K

Fokus

Hvordan tilpasser du din markedsføring til en virkelighed uden nummeroplysningsdata?
Deltag i vores morgenseminar d. 18. juni og få indsigt i de juridiske ændringer og deres konsekvenser – og endnu vigtigere: Få konkrete idéer til optimering af virksomhedens medie-/kanalmix og tilpasning af markedsføringsstrategien til en fremtid uden nummeroplysningsdata.

Målgruppe

Virksomheder der bruger nummeroplysningsdata som grundlag for den direkte markedsføring.

Lukket for tilmelding

Vær på forkant med udviklingen
Digitaliseringsstyrelsen er i gang med at ændre hele regelværket bag indsamling og brug af nummeroplysningsdata. Konsekvensen bliver, at de data vi i dag anvender til at skabe emner til hvervning, ringelister, direct mail målgrupper og til berigelser, bliver færre. Sandsynligvis vil de forsvinde helt inden for de næste par år.

Tid og sted

onsdag, 18. juni, 2025

08.30 - 11.00
Esplanaden 8A, 4. sal, 1263 København K

Lukket for tilmelding

Fokus

Hvordan tilpasser du din markedsføring til en virkelighed uden nummeroplysningsdata?
Deltag i vores morgenseminar d. 18. juni og få indsigt i de juridiske ændringer og deres konsekvenser – og endnu vigtigere: Få konkrete idéer til optimering af virksomhedens medie-/kanalmix og tilpasning af markedsføringsstrategien til en fremtid uden nummeroplysningsdata.

Målgruppe

Virksomheder der bruger nummeroplysningsdata som grundlag for den direkte markedsføring.

Oplægsholdere

<h6>Peter Nyemann</h6>

Peter Nyemann

Direktør / Partner, Ambition

<h6>Grethe Fugleholm Berg, </h6>

Grethe Fugleholm Berg,

CCO / Client Director og Partner, Ambition

<h6>Martin Pierre Devantier</h6>

Martin Pierre Devantier

Client Director, Data & Prediction, Ambition

Program

 

08.30–09.00 Check-in, morgenkaffe og velkomst
09.00–09.30 Få overblik over de juridiske implikationer – hvilke konsekvenser får de, og hvad kan vi sammen gøre for at påvirke lovgivningen
Peter Nyemann, Direktør og Partner
09.30–10.00 Permission-marketing i førersædet! Drejebog for resultatskabende og effektiv indsamling af leads og samtykker i digitale kampagner, der samtidig aktiverer virksomhedens brand
Grethe Fugleholm Berg, CCO/Client Director og Partner
10.00–10.30 Hvordan kan vi stadig, med udgangspunkt i adresse og geosegmentering, arbejde med en målrettet indsats
Martin Devantier, Client Director, Prediction & Data
10.30–11.00 Sådan etablerer din virksomhed allerede nu en emnedatabase – i god tid før nummeroplysningsdata forsvinder
Peter Nyemann, Direktør og Partner