Hvad gør vi, når nummeroplysningsdata forsvinder?
- Events - afholdt
- /
- Morgenseminar 18. juni:...
Vær på forkant med udviklingen
Digitaliseringsstyrelsen er i gang med at ændre hele regelværket bag indsamling og brug af nummeroplysningsdata. Konsekvensen bliver, at de data vi i dag anvender til at skabe emner til hvervning, ringelister, direct mail målgrupper og til berigelser, bliver færre. Sandsynligvis vil de forsvinde helt inden for de næste par år.
Tid og sted
onsdag, 18. juni, 2025
Fokus
Hvordan tilpasser du din markedsføring til en virkelighed uden nummeroplysningsdata?
Deltag i vores morgenseminar d. 18. juni og få indsigt i de juridiske ændringer og deres konsekvenser – og endnu vigtigere: Få konkrete idéer til optimering af virksomhedens medie-/kanalmix og tilpasning af markedsføringsstrategien til en fremtid uden nummeroplysningsdata.
Målgruppe
Virksomheder der bruger nummeroplysningsdata som grundlag for den direkte markedsføring.
Lukket for tilmelding
Vær på forkant med udviklingen
Digitaliseringsstyrelsen er i gang med at ændre hele regelværket bag indsamling og brug af nummeroplysningsdata. Konsekvensen bliver, at de data vi i dag anvender til at skabe emner til hvervning, ringelister, direct mail målgrupper og til berigelser, bliver færre. Sandsynligvis vil de forsvinde helt inden for de næste par år.
Tid og sted
onsdag, 18. juni, 2025
Lukket for tilmelding
Fokus
Hvordan tilpasser du din markedsføring til en virkelighed uden nummeroplysningsdata?
Deltag i vores morgenseminar d. 18. juni og få indsigt i de juridiske ændringer og deres konsekvenser – og endnu vigtigere: Få konkrete idéer til optimering af virksomhedens medie-/kanalmix og tilpasning af markedsføringsstrategien til en fremtid uden nummeroplysningsdata.
Målgruppe
Virksomheder der bruger nummeroplysningsdata som grundlag for den direkte markedsføring.

Peter Nyemann
Direktør / Partner, Ambition

Grethe Fugleholm Berg,
CCO / Client Director og Partner, Ambition

Martin Pierre Devantier
Client Director, Data & Prediction, Ambition
08.30–09.00 | Check-in, morgenkaffe og velkomst |
09.00–09.30 | Få overblik over de juridiske implikationer – hvilke konsekvenser får de, og hvad kan vi sammen gøre for at påvirke lovgivningen Peter Nyemann, Direktør og Partner |
09.30–10.00 | Permission-marketing i førersædet! Drejebog for resultatskabende og effektiv indsamling af leads og samtykker i digitale kampagner, der samtidig aktiverer virksomhedens brand Grethe Fugleholm Berg, CCO/Client Director og Partner |
10.00–10.30 | Hvordan kan vi stadig, med udgangspunkt i adresse og geosegmentering, arbejde med en målrettet indsats Martin Devantier, Client Director, Prediction & Data |
10.30–11.00 | Sådan etablerer din virksomhed allerede nu en emnedatabase – i god tid før nummeroplysningsdata forsvinder Peter Nyemann, Direktør og Partner |