Vinder global pris for bedste integrerede kampagne
Med en dataforstærket hvervekampagne for Sol & Strand strøg Ambition til tops ved årets Global Excellence Awards.
Det var i kategorien ”Best use of Search and Display”, denne sølv-award blev givet. Ambition var med kampagnen finalist i yderligere en kategori, “Technology and Communications”, hvor det blev til et diplom og æren ved at være blandt verdens bedste.
Ambition vandt med casen “Spot en lappeløsning”, som er en kampagne, der er udviklet i samarbejde med EG. Kampagnen har fra maj 2017 skabt en succesfuld produktlancering for ‘EG One’, der er et IT -System til håndværksvirksomheder.
Kampagnen lykkedes gennem datadrevne indsigter om målgruppen og en stærk strategi med at skabe bred involvering af målgruppen af håndværkere samt leads, der har ledt til et solidt salg. Selve kampagnemekanikken for involvering bygger på gamification og video spiller en stor rolle som indtrækker.
Vi er naturligvis meget stolte af den flotte pris, som også skyldes et godt samarbejde med en stærk og modig kunde.
Echo Awards er en global marketingpris, der belønner strategi, kreativitet og især resultater for annoncørerne. Prisen er drevet af ”Data and Marketing Association” i USA.
Det er tredje gang vi vinder en pris ved The International Echo Awards.
Med en dataforstærket hvervekampagne for Sol & Strand strøg Ambition til tops ved årets Global Excellence Awards.
Tiden løber. Og det er nu, I skal i gang med at tjekke jeres tracking-setup og cookies-håndtering.