Hvordan lærte AI egentlig at “læse” – og hvad betyder det for din virksomheds markedsføring?
- Nyhed
- /
- GDPR – introduktion...
GDPR – introduktion til de kommende, nye regler om beskyttelse af personoplysninger
Kære læser!
Som lovet barsler Justitsministeriet og andre berørte myndigheder drypvist med vejledninger og pjecer om Personbeskyttelsesforordningen. GDPR på nydansk. Og det er godt! EU Forordningen træder i kraft uden overgangsordning, så vi kan lige så godt begynde at køre i stilling og øve os i den juridiske praktik. Heraf implementering af processer som sikrer, at vi overholder gældende lovgivning på området – så er vi nemlig rigtig langt i forhold til Forordningen.
19 siders letlæselig introduktion
I dag har Datatilsynet, Digitaliseringsstyrelsen, Justitsministeriet og Erhvervsstyrelsen udgivet en introduktion på 19 overskuelige sider, som vi nu deler med jer. Den giver et glimrende overblik og repetition af persondatalovgivning og nyskabelser i forordningen. Du kan downloade her: Captia_Generel_informationspjece__formateret___DOK446249_.
Morgenseminar
Bemærk: Ambition afholder d. 2. november morgenseminar om netop GDPR – med særligt fokus på, hvad du som marketingchef, CRM, CEM eller tilsvarende titel og arbejdsområde skal være opmærksom på.
Vi ses, og god læselyst!
Datatilsynets FAQ om personbeskyttelse
Mere viden
Nyt fra Meta: Få mere ud af dit marketingbudget med ny målretningsmulighed
Meta introducerer en ny målretningsmulighed, der gør det muligt at optimere kampagner mod inkrementelle konverteringer.
Få visualiseret og beskrevet dine kunder som Persona
Optimer din forretning med persona og forstå dine kunders forskellige behov. Hvor er de væsentlige forskelle mellem jeres kunder – og hvornår siger vi hvad til hvem?