AMBITION A/S
  • Marketing Automation
  • Data
    • Mosaic Danmark
      • Digital håndbog
    • GDPR – persondata forordningen
      • Fem spørgsmål om GDPR
    • Optimering af Datakvalitet
    • Kundeindsigt & Analyse
    • Målgrupper & Segmentering
    • Ambition Data Cloud – selvbetjeningsportal
    • DM Media persondatapolitik
  • Search & Media
    • Søgemaskineoptimering
      • Søgeordsanalyse
      • SEO Tekster
      • Linkbuilding
      • Teknisk SEO analyse
      • Google My Business
      • Optimering Dandomain webshop
      • Reputation management
      • NLP
    • Google Ads (AdWords)
      • Remarketing
      • Display
      • Tjek af Adwordskonto
      • Dynamisk remarketing
      • Google Shopping
      • Shopping feed
    • Facebook
    • Youtube
    • Google Analytics
    • Google Tag Manager
    • DM Media
    • Undervisning
      • Adwords kursus
      • SEO kurser
      • Analytics kursus
    • Tools
      • Searchmetrics
      • impersonal me
      • Rebutter.me
  • Kreativ
    • Kreativ strategi
    • Taktisk kommunikation
    • Konverteringsoptimering
    • E-mail og permission marketing
    • Konvertering
  • Cases
  • Blog
  • Seminarer
  • Om os
    • Job
  • Kontakt
  • Menu
Menu
  • Trafik
  • Søgemaskineoptimering
    • Søgeordsanalyse
    • SEO Tekster
    • Linkbuilding
    • Teknisk SEO analyse
    • Google My Business
    • Optimering Dandomain webshop
    • Reputation management
    • NLP
  • Google Ads (AdWords)
    • Remarketing
    • Display
    • Tjek af Adwordskonto
    • Dynamisk remarketing
    • Google Shopping
    • Shopping feed
  • Facebook
  • Youtube
  • Google Analytics
  • DM Media
  • Google tag manager
  • Undervisning
    • Adwords kursus
      • Torsdagstræning Adwords
      • Google shopping kursus
      • Adwords begynder kursus
      • Adwords-1-dags-kursus
      • Torsdagstræning – Remarketing og demografi
    • SEO kurser
    • Analytics kursus
  • Tools
    • Searchmetrics
    • Rebutter.me
    • impersonal me

AdWords Display annoncering

Et billede kan sige mere end tusind ord – og det er jo faktisk en del – især når det sammenlignes med de 95 tegn, man har at gøre med i en tekstannonce, som stadig er det primære medie til AdWords på søgenetværket.

Søgenetværket er der, hvor du normalt ser AdWords annoncerne i forbindelse med en søgning på Google.

Med billedannoncer har man meget mere frihed til at udfolde kreativiteten, skabe genkendelse og awareness med sit brand logo, og man kan endda lave animerede annoncer i flash format.

Der er med andre ord en masse nye og spændende tiltag under opsejling.

Display annoncering åbner op for mange nye muligheder.

Målretningsmulighederne er mange – demografisk (alder og køn), emner, interesser og nøgleord samt geografi, enheder og tidspunkt, som vi også kender fra søgekampagner.

Med kombinationen af disse samt nye budtyper (CPM) bliver display kampagner hurtigt ret komplekse.

Ambition er certificerede eksperter i AdWords-, Display- og YouTube annoncering.

Vi kan både udtænke, skabe og vedligeholde Display kampagner, der opfylder dine målsætninger:

  • Branding
  • Awareness
  • Konverteringer/ROI
  • Trafik

Den rette kampagneopsætning med tekst og billedannoncer, der passer ind i den samlede medieplan sammen med andre bannerreklamer, online aktiviteter, sociale medier, tv, tryk, outdoor m.m., er nøglen til succes sammen med konstant effektmåling og optimering.

Vi definerer altid målene med annonceringen sammen med jer, inden vi sætter en kampagne i gang, og vi rapporterer løbende på, hvordan det går.

Vil du vide mere?

Ring og tal med
Jacob Kildebogaard

+45 26 712 712

Fordelene ved Display:

  • Push markedsføring, for at udvide bredden af eksponeringerne

  • Mulighed for avanceret målretning / segmentering

  • Mulighed for at nå en stor målgruppe på displaynetværket

  • Vise tekst- og billedeannoncer for brugere, der ikke har søgt aktivt

  • Påvirke potentielle kunder på et tidligere / andet stadie i beslutningsprocessen end søgekampagner

  • Mulighed for at visualisere budskaber, som man ikke kan forklare med tekst

  • Mulighed for at brande og skabe awareness / genkendelse af dit logo og kampagne

  • Se hvilke målgrupper / segmenter, der responderer positivt eller negativt på dine budskaber

  • Optimering efter de mange insights, som AdWords giver

I Ambition er alle certificerede

Alle AdWords medarbejdere i Ambition er naturligvis certificerede i AdWords.

Ambition A/S er Premium Partner

Har du spørgsmål, kan du altid få et klart svar hos os!

Kontakt Ambition og vi vil give dig de svar, du har brug for.

Ring mig op

Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition

Kontaktinfo

Ambition A/S
Lygten 39
2400 København NV
Telefon: +45 7020 3024
[email protected]
CVR: DK34222282

Forretningsbetingelser

Organisation

  • FDIH
  • Creative Circle
  • Kreativitet & Kommunikation

Bankinfo

Danske Bank A/S
Kontonummer 4180 10694574
SWIFT: DABADKKK
IBAN: DK4630000010694574

IT Sikkerhed (GDPR)

Ambition har revisionserklæringer (type II) inden for områderne
ISAE 3000 (persondata)
ISAE 3402 (IT)

Persondatapolitik

Certificeret

Google

Facebook Marketing Partner

e-mærket partner

Searchmetrics Trusted Service Partner

Bing Partner

Nyhedsbrev

© Copyright: Ambition A/S | Lygten 39 | 2400 København NV | +45 70 20 30 24
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Instagram
Scroll to top

Dette websted bruger cookies til statistik, til målrettet markedsføring og for at give dig den bedste
browseroplevelse. Find ud af mere, eller juster dine indstillinger .

AMBITION A/S
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Oversigt over fortrolighed

Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.

Strengt nødvendige cookies

Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.

Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.

Marketing- og statistikcookies

Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.

At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.

Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!