Lær kunderne i din webshop bedre at kende og sælg mere

Jo bedre du kender dine kunder, jo større chance har du for at sælge mere. Lige nu kan du få en gratis analyse, der fortæller, hvor gamle dine kunder er, om de har børn og sommerhus, hvordan de bor, hvad de tjener og meget mere. Det kan du alt sammen bruge til at målrette din annoncering og opnå mersalg.

Udfyld kontaktformularen. Så kontakter vi dig og aftaler et møde online eller hos jer. Det er gratis og helt uforpligtende.

Knivskarpe fordele

1
Databaseret: Kundeanalysen er baseret på vores unikke tilgang til data og er derfor meget præcis.
2
Konkret: Få råd og vejledning til at omsætte analysens resultater til konkrete handlinger, der gør en forskel for dit salg.
3
Find nye kunder: Ved at forstå, hvem dine bedste kunder er, kan du finde og tiltrække nye kunder, der ligner dem.
4
Effektiviser din annoncering: Målret dine annoncer mod de mest profitable målgrupper.
5
Skarpere annoncekanaler: Få mulighed for at vælge de helt rigtige annonceringskanaler til at nå dine kunder.

Vi bruger Ambitions analyser til at blive klogere på den demografiske profil og sammensætning af vores medlemmer. Det betyder at vi løbende kommer endnu tættere på medlemmerne og ikke mindst på medlemspotentialet.

Grith Enemark

Kommunikationschef, PROSA – Forbundet af It-professionelle

Bestil en gratis kundeanalyse nu

Udfyld formularen, så kontakter vi dig for et uforpligtende møde, hvor vi gennemgår resultaterne. Det tager kun en times tid – online eller hos jer.

Ring til kontaktchef Michael Nielsen på tlf. 53 66 36 66,
hvis du vil vide mere.

Vi er klar til at hjælpe med kundeanalysen

Martin Pierre Devantier
Har mere end 35 års erfaring inden for kundeanalyse og målrettet datadrevet markedsføring. Løser opgaver for blandt andet ALKA, Toyota, Red Barnet og Quooker.

Michael Nielsen
Har 14 års erfaring med at rådgive store og små kunder i at skabe god forretning online. Heriblandt brands som Beoplay, Nordisk Film, Creme Fraiche og Profil Rejser.

Viden om kunderne er en afgørende nøgle til fremtidige kunderelationer.