Når AI-agenter og workflows giver reel værdi i markedsføringen

  1. Events
  2. /
  3. Morgenseminar 20. november:...

AI rykker hurtigt, men hvordan skaber det egentlig reel værdi i marketingarbejdet? På dette morgenseminar stiller vi skarpt på, hvordan AI-agenter og automatiserede workflows kan bruges i praksis til at frigive tid, få stærkere indsigter og skabe bedre resultater.

Tid og sted

torsdag, 20. november, 2025

08.30 - 11.00
Esplanaden 8A, 4. sal, 1263 København K

Fokus

Du får både inspiration og cases fra virkeligheden, når vi sammen udforsker, hvordan AI kan optimere marketingprocesser og gøre dit arbejde smartere.

Målgruppe

Seminaret er relevant for både beslutningstagere og marketingprofessionelle, der vil forstå, hvordan AI kan understøtte teams, processer og beslutninger.

Det får du ud af dagen:

AI rykker hurtigt, men hvordan skaber det egentlig reel værdi i marketingarbejdet? På dette morgenseminar stiller vi skarpt på, hvordan AI-agenter og automatiserede workflows kan bruges i praksis til at frigive tid, få stærkere indsigter og skabe bedre resultater.

Tid og sted

torsdag, 20. november, 2025

08.30 - 11.00
Esplanaden 8A, 4. sal, 1263 København K

Fokus

Du får både inspiration og cases fra virkeligheden, når vi sammen udforsker, hvordan AI kan optimere marketingprocesser og gøre dit arbejde smartere.

Målgruppe

Seminaret er relevant for både beslutningstagere og marketingprofessionelle, der vil forstå, hvordan AI kan understøtte teams, processer og beslutninger.

Det får du ud af dagen:

Oplægsholdere

<h6>Kiki Andersen, </h6>

Kiki Andersen,

Head of Performance Marketing

Ambition
<h6>Emil Otte Brok</h6>

Emil Otte Brok

Marketing Automation Specialist

Ambition
<h6>Jonas Scheldt Hartvigsen</h6>

Jonas Scheldt Hartvigsen

Senior Paid Media Specialist

Ambition
<h6>Dan Dowaji</h6>

Dan Dowaji

Senior Consultant, Web Analytics & CRO

Ambition

Program

 

08.30–09.00 Check-in, morgenkaffe og velkomst
Start dagen med god energi, netværk og en introduktion til dagens tema
09.00–09.30 AI i praksis: Flows, agenter og automation
Hvad er forskellen på automation, AI-flows og agenter, og hvor giver de reel værdi i marketing?
09.30–10.30 Sådan arbejder vi med AI-flows og agenter
Et kig bag kulissen; Hvordan bygger vi AI-løsninger, og hvilke opgaver de løser. Eksempler:

  • Hvordan MCP (Model Context Protocol) skaber indsigt fra GA4 og Google Ads til kampagneanalyse og optimering
  • Fra Figma til Fullstack – sådan automatiserer vi hjemmesideudvikling
  • AI-flows og automatisering i praksis – performance-rapportering på tværs af kanaler og content
10.30–10.45 Perspektiv og inspiration: Har du brug for en AI-agent – eller har du bare FOMO?

  • Hvornår AI faktisk løser noget – og hvornår det bare er et “add-on”
  • Hvordan du vurderer, hvor AI giver mening i din organisation
10.45–11.00 Q&A og takeaways
Vi samler pointerne og besvarer spørgsmål