Når AI-agenter og workflows giver reel værdi i markedsføringen
- Events
- /
- Morgenseminar 20. november:...
AI rykker hurtigt, men hvordan skaber det egentlig reel værdi i marketingarbejdet? På dette morgenseminar stiller vi skarpt på, hvordan AI-agenter og automatiserede workflows kan bruges i praksis til at frigive tid, få stærkere indsigter og skabe bedre resultater.
Tid og sted
torsdag, 20. november, 2025
Fokus
Du får både inspiration og cases fra virkeligheden, når vi sammen udforsker, hvordan AI kan optimere marketingprocesser og gøre dit arbejde smartere.
Målgruppe
Seminaret er relevant for både beslutningstagere og marketingprofessionelle, der vil forstå, hvordan AI kan understøtte teams, processer og beslutninger.
Det får du ud af dagen:
-
Klarhed over forskellen på automation, AI flows og agenter – og hvad de kan betyde for din organisation
-
Eksempler på, hvordan AI flows og agenter kan løse reelle opgaver
-
Perspektiv på, om du egentligt har behov for en AI agent eller om du bliver blindet af buzzwords
AI rykker hurtigt, men hvordan skaber det egentlig reel værdi i marketingarbejdet? På dette morgenseminar stiller vi skarpt på, hvordan AI-agenter og automatiserede workflows kan bruges i praksis til at frigive tid, få stærkere indsigter og skabe bedre resultater.
Tid og sted
torsdag, 20. november, 2025
Fokus
Du får både inspiration og cases fra virkeligheden, når vi sammen udforsker, hvordan AI kan optimere marketingprocesser og gøre dit arbejde smartere.
Målgruppe
Seminaret er relevant for både beslutningstagere og marketingprofessionelle, der vil forstå, hvordan AI kan understøtte teams, processer og beslutninger.
Det får du ud af dagen:
-
Klarhed over forskellen på automation, AI flows og agenter – og hvad de kan betyde for din organisation
-
Eksempler på, hvordan AI flows og agenter kan løse reelle opgaver
-
Perspektiv på, om du egentligt har behov for en AI agent eller om du bliver blindet af buzzwords

Kiki Andersen,
Head of Performance Marketing

Emil Otte Brok
Marketing Automation Specialist

Jonas Scheldt Hartvigsen
Senior Paid Media Specialist

Dan Dowaji
Senior Consultant, Web Analytics & CRO
| 08.30–09.00 | Check-in, morgenkaffe og velkomst Start dagen med god energi, netværk og en introduktion til dagens tema |
| 09.00–09.30 | AI i praksis: Flows, agenter og automation Hvad er forskellen på automation, AI-flows og agenter, og hvor giver de reel værdi i marketing? |
| 09.30–10.30 | Sådan arbejder vi med AI-flows og agenter Et kig bag kulissen; Hvordan bygger vi AI-løsninger, og hvilke opgaver de løser. Eksempler:
|
| 10.30–10.45 | Perspektiv og inspiration: Har du brug for en AI-agent – eller har du bare FOMO?
|
| 10.45–11.00 | Q&A og takeaways Vi samler pointerne og besvarer spørgsmål |