AI i Performance Marketing: Hvad skal vi overlade til AI – og hvad skal vi stadig selv mestre?

  1. Events - afholdt
  2. /
  3. AI i Performance...

Vi tror på, at AI er et stærkt værktøj – men at det menneskelige touch stadig er nøglen til succes. Til dette seminar deler vi konkrete erfaringer, værktøjer og do’s & don’ts til, hvordan du bruger AI til at optimere, automatisere og skabe de bedste resultater inden for Performance Marketing.

Tid og sted

torsdag, 18. september, 2025

08.30 - 10.45
Esplanaden 8A, 4. sal, 1263 København K

Fokus

Bliv bedre til at mestre AI inden for Performance Marketing – uden at gå på kompromis med dine egne faglige kvaliteter.

Målgruppe

Dig der gerne vil være bedre til at forstå og anvende AI inden for Performance Marketing.

Lukket for tilmelding

Vi tror på, at AI er et stærkt værktøj – men at det menneskelige touch stadig er nøglen til succes. Til dette seminar deler vi konkrete erfaringer, værktøjer og do’s & don’ts til, hvordan du bruger AI til at optimere, automatisere og skabe de bedste resultater inden for Performance Marketing.

Tid og sted

torsdag, 18. september, 2025

08.30 - 10.45
Esplanaden 8A, 4. sal, 1263 København K

Lukket for tilmelding

Fokus

Bliv bedre til at mestre AI inden for Performance Marketing – uden at gå på kompromis med dine egne faglige kvaliteter.

Målgruppe

Dig der gerne vil være bedre til at forstå og anvende AI inden for Performance Marketing.

Oplægsholdere

<h6>Kiki Andersen</h6>

Kiki Andersen

Head of Performance Marketing

<h6>Jonas Scheldt Hartvigsen</h6>

Jonas Scheldt Hartvigsen

Senior Paid Media Specialist

<h6>Martin Thrysøe</h6>

Martin Thrysøe

SEO Lead

<h6>Sebastian Artmann</h6>

Sebastian Artmann

Creative Director

Program

 

08.30–09.00 Check-in, morgenkaffe og velkomst
Vi slår dørene op og byder velkommen til et inspirerende morgenseminar.
Kiki Andersen, Head of Performance Marketing
09.00–09.30 Sådan bruger du AI smart i Google og Meta
AI foreslår i dag både annoncer, budstrategier og målgrupper – men hvordan sikrer du, at kvaliteten stadig er i top? Få konkrete tips til, hvordan du bruger AI til det tunge arbejde og bevarer det menneskelige overblik.
Jonas Scheldt Hartvigsen, Senior Paid Media Specialist
09.30–10.00 Er GEO det nye SEO?
I fremtidens søgelandskab spiller Generative Engine Optimization (GEO) en nøglerolle. Forstå, hvordan du arbejder strategisk med AI-drevne søgemaskiner og sikrer synlighed fremadrettet.
Martin Thrysøe, SEO Lead
10.00–10.30 AI-genererede kreativer – do’s & don’ts
Hvordan undgår vi, at AI-kreativer mister det menneskelige præg? Se eksempler på hvor galt det kan gå – og hvordan du bruger AI til at styrke den kreative proces uden dine faglige kompetencer går tabt.
Sebastian Artmann, Creative Director
10.30–10.45 Q&A og afrunding
Mulighed for spørgsmål og refleksion over dagens indsigter.
Kiki Andersen, Head of Performance Marketing