Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Den kreative proces består af:
Efter brief og en afklarende debrief, der bl.a. omfatter målsætninger, KPI’er, designramme og CVI plus overvejelser om taktik, flow, mediestrategi og -planning, vil næste leverance typisk være et idéoplæg.
Idéoplægget beskriver og perspektiverer 1-3 kreative retninger i overordnet form. Oplægget vil også indeholde key visuals, key messaging, et rationale for de strategiske og kreative muligheder, baseret på de databaserede kunde- og markedsindsigter og budgetestimater. Da vi er meget resultatfokuserede og dedikerede, kan leverancen også bestå af arbejdet med den samme idé, men inden for en skala, hvor der bliver skruet op og ned for det kreative udtryk og tone-of-voice. Særligt når det handler om at skabe et udtryk, der flår i følelserne og kradser i nethinden.
Når den bærende idé er kvalificeret og testet, udvikler vi det færdige koncept i en række trin frem mod kampagnestart, hvor du bliver en aktiv med- og modspiller. Det er vores erfaring, at en åben og fordomsfri dialog er den bedste vej til stærke resultater.
Vores krøllede hjerner bruger ofte adfærdspsykologiske indsigter og de mange digitale muligheder til at sikre, at din kampagne eller indsats får den opmærksomhed, den fortjener – og bliver læst og forstået. Vi bryder hellere end gerne grænser, hvis det er det, der skal til. Først når du når dit mål, når vi vores.
Når du sammen med os har valgt den kreative retning, vil der i sammenhæng med færdigudviklingen af løsningen blive taget højde for konkrete KPI’er, indsatser og elementer, kanaler og mediamiks. Du vil opleve, at vi tænker fremad allerede fra starten, så der i kampagneperioden kan eksekveres en plan B og C, hvis plan A mod forventning skulle vise sig at performe under target.
På den måde sparer du tid og kan handle hurtigt – og platformen for din samlede kommunikation bliver styrket.
Kontakt os her
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.