Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Resultatet er en unik indsigt i segmenter og markedspotentiale. Udgangspunktet for effektiv hvervning af nye kunder, udvikling og fastholdelse af nuværende kunder og effektiv winback. Såvel på konsumentmarkedet som på erhvervsmarkedet.
Ikke overraskende er 1. partsdata de mest værdifulde data for en virksomhed. Men 3. partsdata har den fordel, at der er store mængder af den. Både i forhold til at berige egne kunder og leads med konkret ny viden, men også i form af tilgængelige målgrupper og digitale audicences (som konkurrenterne vel at mærke også benytter).
Du kan eksempelvis få:
Ønsker du en mere interaktiv udgave af analyserne, bygger vi løsninger i fx Power BI. Her kan du selv foretage afgrænsninger og fx sammenligne forskellige kundesegmenter med hinanden.
Kontakt os her
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.