Business as usual – men alligevel helt nyt!
Vi har besluttet at opsplitte Nexus Ambition. Vi forsætter vi som Ambition – et prisvindende, digitalt bureau, med fokus på målbare resultater for vores danske og internationale kunder.
Hvilke kanaler, der skal indgå i din samlede mediastrategi, afhænger af en række parametre. Først og fremmest er det afgørende at vurdere, hvor din målgruppe er til stede. Vi er som udgangspunkt helt åbne for valg af kanaler, fokus er modtageren.
Det er ikke nok, at brugerne er på et givent medie. Det er afgørende, at der er mulighed for at målrette annonceringen mod dem. Facebook har fx ikke længere supergode målretningsmuligheder, når det gælder BTB, mens LinkedIn giver fantastiske muligheder.
Ud over målretningsmulighederne baseres strategien også på de kreative muligheder. Er lead ad-formatet effektivt til den konkrete kampagne? Er annonceringen video, hvor lyd er vigtig?
Den rette strategi formår at bringe flere medier i spil og eksponere brugeren med et budskab, der passer til adfærd og brugerrejse.
I arbejdet med brugerrejsen inddrager vi mikrokonverteringer og triggers, så vi øger kontrollen og viden om brugerens adfærd, interesser og købsrejse for at ramme så præcist som muligt.
Kontakt os her
Vi har besluttet at opsplitte Nexus Ambition. Vi forsætter vi som Ambition – et prisvindende, digitalt bureau, med fokus på målbare resultater for vores danske og internationale kunder.
Se hvordan Danske Licens Spil med et helt nyt TIPS spil skaber vilde konverteringer og resultater.