Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Vi elsker data, og data om brugernes adfærd i Google Analytics er ingen undtagelse. Det er en kompleks verden, hvor vi møder cookie-udfordringer, Google Analytics 4, serverside muligheder, integrationer med offlinedata og andre databaser og vi kunne blive ved. Alt, vi gerne vil, er at måle, hvor brugeren kommer fra, hvad de laver, og hvad det giver os.
I Ambition tester vi konstant nye muligheder, så vi kan hjælpe dig med at løse og skabe præcis det data-setup, der understøtter din forretning bedst.
Vi bruger de teknologier, der stilles til rådighed, fx Google Consent Mode, og arbejder samtidig på egne løsninger, der skaber det bedste datadrevne udgangspunkt.
Analytics handler ikke kun om data, men også om lovgivning, GDPR og privacy. Vi hjælper med at sikre den rette sporing ud fra brugerens valg.
Vi har stærke kompetencer inden for brug af Google Tag Manager, og vi er rutinerede i både mindre tilpasninger og store setup og migreringer af multi-domain sitestrukturer. Vi lærer gerne fra os, og Google Tag Manager er blandt de områder, vi ofte underviser i.
Tag Manager-implementering handler ikke kun om data til Google Analytics, men er i lige så høj grad kernen i dataopsamling til fx Facebook og LinkedIn.
Visualisering og præsentation af data er afgørende for at opnå den ønskede brug, forståelse og succes med data. Visualiseringen kan både bistå uge- og månedsrapporter, c-level-rapportering eller fx en skærm på væggen i teamet. Vi arbejder både i Google Data Studio og Power BI, der bidrager til at bringe de rette data frem i lyset.
Google Analytics og adfærdsdata er blot en del af jeres samlede datasetup, og ønsker du en dialog om jeres data og muligheder, så tøv ikke med at tage fat i os.
Kontakt os her
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.