Vinder global pris for bedste integrerede kampagne
Med en dataforstærket hvervekampagne for Sol & Strand strøg Ambition til tops ved årets Global Excellence Awards.
Succes med datadreven markedsføring handler om adgang til nødvendige og relevante data, kunder og leads. Ambition har en omfattende data lake, hvor du kan trække på 3. partsdata i form af fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Og via API kan du få data direkte ind i din marketing automation-platform, DMP eller CDP, Google Analytics osv. Alt hvad det kræver er navn og en adresse.
Her er nogle eksempler på data, som du kan bruge til at berige kunder og leads:
Ikke overraskende er 1. partsdata de mest værdifulde data for en virksomhed. Men 3. partsdata har den fordel, at der er store mængder af den. Både i forhold til at berige egne kunder og leads med konkret ny viden, men også i form af tilgængelige målgrupper og digitale audicences (som konkurrenterne vel at mærke også benytter).
Kontakt os her
Med en dataforstærket hvervekampagne for Sol & Strand strøg Ambition til tops ved årets Global Excellence Awards.
Tiden løber. Og det er nu, I skal i gang med at tjekke jeres tracking-setup og cookies-håndtering.