1. Forside
  2. /
  3. Services
  4. /
  5. Data management
  6. /
  7. Single customer view

Single Customer view
Når du samler dine data i et single customer view, kan du professionalisere og personalisere marketingindsatsen til unikke kunder og personer på tværs af platforme og kanaler. Hvorfor ikke udnytte den store erfaring til også at etablere en CDP (customer data platform)? Den gør det let og smidigt at operationalisere store mængder data, som du igen kan bruge i konkrete marketingindsatser både i on- og offline-kanaler.
Ambition hjælper dig med at skabe et single customer view – nøglen til viden og personalisering.

Single customer view opnås, når du er i stand til at:

  1. Indsamle og udnytte kundedata på tværs af alle systemer
  2. Tracke hver kundes adfærd på tværs af kanaler og enheder
  3. Udnytte disse kunde- og adfærdsdata til en forbedret customer experience på tværs af kontaktpunkter.

I nogle tilfælde anvendes en CDP (customer data platform) til netop at samle data om kunderne – og til yderligere at tilføje beregnede variable, prædiktioner og 3. partsdata, som kan anvendes til segmentering, fx RFM-segmentering, prædiktive modeller og scoring (fx churn og CLV) samt demografiske variable. Single customer view kan yderligere forfines med begrebet ’golden record’, hvor kundedubletter kan konsolideres, og de bedste stamdata kan udnyttes.

Udnyt Ambitions store erfaring på området – vi hjælper dig med at etablere en CDP og herefter med at skabe single customer view. Samling af data i single customer view gør det muligt at professionalisere og personalisere marketingindsatsen til unikke kunder og personer – på tværs af platforme og kanaler. En sidegevinst er samtidig en langt bedre forudsætning for GDPR-compliance. Hvis en kunde ønsker dataindsigt, begærer sig slettet, eller trækker sine samtykker tilbage, giver single customer view øjeblikkelig besked om, hvilke kildesystemer kunden befinder sig i.

Vil du vide mere om single customer view?

Kontakt os her