Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Vi har stor erfaring i at undervise og afholde workshops. Ud over talrige sessions med virksomheder har vi også været repræsenteret som eksterne lektorer på efteruddannelser, universiteter og akademiuddannelser som undervisere og gæsteforelæsere. Vi hjælper både, når teams skal øge den digitale forståelse og tilgang, når nyansatte skal opkvalificeres på specifikke fagområder, og når forretningen har brug for et servicetjek med sparring og læring som en del af processen.
Der sker mange ændringer, når det gælder Google Analytics og Google Tag Manager, og vi afholder ofte undervisning i disse fagområder. Det kan være 3-6 timers undervisningsdage eller forløb, hvor der bygges på fra gang til gang. Analyse af Google Analytics-data er et must for mange roller i virksomheden. Tøv ikke med at række ud, så sammensætter vi det forløb, der passer jer bedst.
Undervisning og sparring i annoncering på Google Ads og Facebook kan både være oplæring fra ny eller opdatering af de nyeste muligheder. Hvis du har været væk fra området i blot få år, er meget nyt kommet til. Vi elsker at dele vores viden og fortæller gerne, hvad vi gør for at lykkes med de muligheder, der er til rådighed netop nu.
Linkbuilding, canonical, søgeordsanalyser og keyword density? Der er nok at holde styr på, og vi kan klæde dig på til opgaven med at optimere dit website. Vi holder mange skræddersyede kurser med fokus på site, nøgleord og tekster.
Vores kurser er skræddersyet til din virksomhed, og vi laver en plan ud fra, hvor mange I ønsker at deltage, hvilken viden I har i dag, og hvad I ønsker at opnå, når forløbet er afsluttet. Vil du høre, hvordan vi kan hjælpe netop jer med opkvalificering, undervisning og sparring, så tag fat i os.
Kontakt os her
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.