Case | Nyhavn rejser

nyhavn_rejser_ambition_case

Bliv forelsket i verden

Nyhavn Rejser ønskede at aktivere og understøtte deres brand samtidig med at de vil skabe permissionleads. Rejser er meget oplevelsesorienterede produkter, og i særdeleshed hos Nyhavn Rejser. Vi ønskede at forfølge dette, for at skabe involvering og lang taletid hos målgruppen.
Casen blev en anderledes visuel og emotionel drevet kvalificering af den enkeltes præferencer og drømmerejsemål.
Mind-settet var baseret på online dating servicen “Tinder”.
Ud fra rene billedvalg og korte tekster om fx. rejsedestinationer, tager man stilling til, hvad man bedst kan li’. Permission leads’ene konverterer og kvalificerer sig i forhold til steder, strande, dyr, mad, destinationer, mennesker, bygninger, farver – swipe og like…

Resultater i korte træk

Kampagnen lykkedes på begge de overordnede KPI’er.
Det kvalificerede kendskab blev øget da mere end 15.000 involverede sig på den første måned.

…Og samtidig skabte indsatsen en slutkonvertering på 10,8% med stærkt kvalificerede leads til modning og salgsopfølgning i marketing automation.

Vil du høre mere?

Grethe Fugleholm Berg, Direktør, partner / COO i Ambition

+45 2616 1035[email protected]