1. Forside
  2. /
  3. Cases
  4. /
  5. Nyhavn Rejser: Bliv...

Nyhavn Rejser ønskede at aktivere og understøtte deres brand samtidig med, at de ville skabe permissionleads. Rejser er meget oplevelsesorienterede produkter, og i særdeleshed hos Nyhavn Rejser. Vi ønskede at forfølge dette for at skabe involvering og lang taletid hos målgruppen.

Bliv forelsket i verden

Nyhavn Rejser

Mindsettet var baseret på online dating servicen Tinder.

Casen blev en anderledes visuel og emotionelt drevet kvalificering af den enkeltes præferencer og drømmerejsemål.

Ud fra rene billedvalg og korte tekster om fx. rejsedestinationer, tager man stilling til, hvad man bedst kan lide. Permission leads’ene konverterer og kvalificerer sig i forhold til steder, strande, dyr, mad, destinationer, mennesker, bygninger, farver – swipe og like…

Resultater

Kampagnen lykkedes på begge de overordnede KPI'er.

Kvalificerede kendskab

Det kvalificerede kendskab blev øget, da mere end 15.000 involverede sig den første måned.

Konvertering på 10,8 %

Indsatsen gav en slutkonvertering på 10,8 % med stærkt kvalificerede leads til modning og salgsopfølgning i marketing automation.