

I maj måned ville vi prøve en ny made, at opsætte og strukturere vores Shopping kampagner. Metoden hjalp os med at brugerne i segmenter, basseret på deres individuelle adfærd og hvor de befinder sig i ”salgstragten”. Den nye opsætning gav os bedre kontrol og styrkede optimeringsarbejdet, da vi kunne basere optimeringen på nøjagtige data, og derved opnå og indfri virksomhedens mål.
Det nye setup betød dog ikke, at vi nedjusterede budpriserne. Faktisk øgede vi det samlede spend fordi den nye struktur gav meget mere omsætning med en endnu bedre ROAS (Return On Adwords Spend) end før.
Omsætningen steg med 91% på fire måneder (maj sammenlignet med august) og det samme gælder for ROAS, der ligeledes steg.
Resultater og data taler deres eget helt tydelige sprog. Det innovative setup var en perfekt løsning, og Nettoparts styrkede deres position i markedet markant.
Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition
Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.
Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.
Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.
Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.
At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.
Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!