

AdWords annonceringen var allerede en essentiel del af den samlede online marketingstrategi, og det var fra GO DREAMs side tvivlsomt, hvorvidt der kunne genereres yderligere omsætning via denne kanal. Man besluttede dog, at give det et forsøg, hvorfor Webjuice.dk (nu Ambition) blev hyret til opgaven for 1 år siden.
Vi havde allerede intens fokus på AdWords inden vi lod Webjuice overtage, så vi var ikke helt sikre på, hvad vi kunne forvente. Men øget omsætning kombineret med endnu bedre ROAS, er det fantastiske resultat, siden vi begyndte at arbejde med AdWords på en ny måde.
Kommerciel Direktør i GO DREAM,
Jeppe Michael Jensen
Den datadrevne tilgang til bedre resultater var basseret på forskellige ændringer og finjusteringer, samt grundig analyse.
De samlede resultater af ændringerne var forbløffende. 1. halvår 2016 sammenlignet med 1. halvår 2015 viser et imponerende løft I et svært marked med mange nye spillere og en stærkt stigende konkurrence.
Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition
Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.
Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.
Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.
Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.
At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.
Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!