
Målet
Årsmålet for antal downloads blev opnået på 2 måneder.
Det slagkraftige koncept ”Boldhoveder” blev Ambitions svar på udfordringen. Visuelt let genkendeligt univers, hvor fodboldinteressen iscenesættes i en række forskellige hverdagssituationer. Dialogen spiller på humor og den indforståede adfærd blandt fodboldfans. Kampagnen eksekveres som film og banners optimeret til mobiltelefon/Appstore. Ambitions medieteam rullede kampagnen ud som Google Universal App Campaign med en attraktivt CPI pr. download.
Det var vigtigt at konceptet var humoristisk og vi var vilde med Ambitions kreative vinkel og ikke mindst resultaterne de opnåede
Marianne Hommel, Projektchef
Ekstra Bladet Marketing
Årsmålet for antal downloads blev opnået på 2 måneder.
Nye mål blev opsat og vi nåede i alt 16.500 downloads til en gennemsnitspris på 9,85 kr.
Lad os tage en helt uforpligtende dialog om din ambition
Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner på webstedet du finder mest interessante og nyttige.
Strengt nødvendigt cookie skal være aktiveret på alle tidspunkter, så vi kan gemme dine præferencer for cookie-indstillinger.
Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Dette betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.
Dette websted bruger Google Tag Manager, Google Analytics, LinkedIn Insights til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.
At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.
Aktiver først strengt nødvendige cookies, så vi kan gemme dine præferencer!