Vi har sat strøm til en fantastisk sportssommer
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Giv dine brugere mulighed for at anmelde direkte på den service eller de produkter du udbyder, sådan at du sikrer, at de positive ord bliver en del af dit indhold. Saml alt data for de anmeldelser du modtager, og giv så brugerne med de bedste anmeldelser muligheden for også at gå til tredjepart såsom Google My Business, Facebook og evt. Trustpilot.
Vores erfaringer er, at de glade kunder meget gerne bruger lidt ekstra krudt, og skriver den ekstra anmeldelse.
…. Det kan bliver vildere!
Her er en plan for, hvordan jeg ville lave min Review-strategi:
En god måde at sikre højest mulig konvertering, er ved at lede kunderne direkte til muligheden for at anmelde. Herunder er en guide til, hvordan du genererer de korrekte direkte links.
Åben din facebook-side i en browser og tilføj “/reviews/” sidst i adressen
https://www.facebook.com/ambitiondk/reviews/
Find din Trustpilot-side og erstat “/review/” med “/evaluate/”
https://dk.trustpilot.com/evaluate/webjuice.dk
Opret et direkte link til anmeldelser på Google My Business i 3 steps:
Place ID:
ChIJH7_HcghTUkYRcNv45RKPM84
Webadresse:
https://search.google.com/local/writereview?placeid=
Bliver til:
https://search.google.com/local/writereview?placeid=ChIJH7_HcghTUkYRcNv45RKPM84
Med anmeldelser på din egen side, kan du udnytte muligheden for at få stjerner med i Google’s organiske søgeresultater, og dermed forbedre din søgemaskineoptimering. Det giver langt højere CTR og dermed også bedre placeringer.
For at Google kan forstå dine anmeldelser, er det vigtig du bruger micro format, som du finder fuld dokumentation for på http://schema.org/Review
Er du glad for vi bruger tid på, at dele vores viden? Den bedste måde at takke os på, er ved at kvittere med 5 stjerner her:
https://search.google.com/local/writereview?placeid=ChIJH7_HcghTUkYRcNv45RKPM84
Danske Licens Spil sætter strøm til et væld af spændende, digitale udfordringer under bl.a. fodbold-EM denne sommer.
Hvilken virksomhed drømmer ikke om at kunne forudsige sine kunders adfærd? Med Machine Learning og kundedata er CLV-prædiktion blevet lettere end nogensinde. Mulighederne er mange, og der kan vente guld for enden af ”r-AI-nbuen”.