Hvordan lærte AI egentlig at “læse” – og hvad betyder det for din virksomheds markedsføring?
- Insights
- /
- En øjenåbner i...
En øjenåbner i forhold til GDPR
André Hansen, CEM og digital ansvarlig fra Henrik Wessel AS, fik meget ud af seminaret hos Ambition
Ambition har netop afholdt det første af to morgenseminarer om EU’s kommende databeskyttelsesforordning – set fra marketingafdelingens perspektiv.
– Hvem har ansvaret for, at vi overholder reglerne? Vi er en del af en stor organisation, hvor data ligger centralt, og vi bruger også eksterne samarbejdspartnere. Jeg kan se, jeg skal være mere opmærksom på at sikre, at vores partnere overholder reglerne, og jeg har dokumentationen på plads, siger CEM og digital ansvarlig André Hansen, Henrik Wessel AS, der forhandler Peugeot i Storkøbenhavn.
Han tilføjer: – Det var nyt, hvordan ansvarsfordelingen er, og på hvilke dele af processen vi selv skal være aktive. Vi kan ikke bare tro på, at eksempelvis databehandlerne gør det rigtige.
– Jeg kan også høre, at der er mange men’er, hvor ting er uafklaret.
– Så det var godt at være med. For jeg blev også beroliget af at høre, at vi arbejder med de krav og procedurer, som er relevante, og at mange af de andre deltagere kæmper med de samme overvejelser og ændringer, som vi har fokus på.
Ambition afholder det sidste af to morgenseminarer om GDPR d. 30. november.
Mere viden
Nyt fra Meta: Få mere ud af dit marketingbudget med ny målretningsmulighed
Meta introducerer en ny målretningsmulighed, der gør det muligt at optimere kampagner mod inkrementelle konverteringer.
Få visualiseret og beskrevet dine kunder som Persona
Optimer din forretning med persona og forstå dine kunders forskellige behov. Hvor er de væsentlige forskelle mellem jeres kunder – og hvornår siger vi hvad til hvem?