AI graver guldet frem blandt kunder og leads
Brug af machine Learning og kundedata gør muligheder inden for CLV-prædiktion større end nogensinde.
Hvis I ikke gør noget, vil I fra den 1. april kun have begrænset adgang til data i Google Analytics og Google Ads.
Det kan lyde som den rene dommedag for jeres Google-annoncering, men i stedet for løftede pegefingre, vil vi hellere pege jer i retning af en løsning:
Google Consent Mode V2 er Googles nye metode til at håndtere samtykke og dele data med Google. Så få styr på det. Nu.
Helt kort vil I som annoncør primært miste to ting, hvis ikke I foretager jer noget:
Skal I fremover have adgang til mest muligt data, anbefaler vi også stærkt, at I får opsat en serverside-løsning. Serverside sikrer nemlig følgende:
Bedre dataindsigt = bedre annonce-performance!
Det korte svar er, at det bliver dyrt i mistede data og dermed mistede konverteringer, hvis I ikke gør noget.
Det konkrete svar er, at vi kan tilbyde opsætning og implementering af både Google Consent Mode V2 og serverside-tracking inden for en ramme på cirka 20 timer afhængig af domæneomfang. Hertil kommer en mindre månedlig abonnementsudgift (typisk 50-100 USD) for værktøjet fra Stape.
Vores medie-team er naturligvis klar til at uddybe og hjælpe jer med at foretage de rigtige valg samt komme med et præcist timeestimat for opgavens omfang.
Kiki Andersen
Head of Media
ka@ambition.dk
Brug af machine Learning og kundedata gør muligheder inden for CLV-prædiktion større end nogensinde.
SEAT casen “Hands on the wheel settles the deal” vandt BRONZE i kategorien Data Science. Lige en af de kategorier hvor vi elsker at være med helt fremme i finalen. Sammen med Ambition valgte SEAT at tage en helt ny vej, ved at benytte en kombination af datadrevet modellering, Machine learning, en stærkt 1:1 tilgang via postale udsendelser og e-mailkommunikation, samt en veltilrettelagt digital kampagne der endte med et øget salg på 371 % blandt dem, der havde modtaget en direct mail, i forhold til dem, der var udenfor målgruppen.